تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت‌مداری محقق می‌شود
کد خبر: 3469546
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت‌مداری محقق می‌شود

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت‌مداری، همدلی و همزبانی با دولت و ملت، شعار امسال دهه مبارک فجر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی،‌ محسن شکرنیا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه فجر یادآور آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و جانبازی مردم سلحشور ایران است که با تکیه بر ایمان و به رهبری امام راحل(ره) با سرنگونی رژیم تا دندان مسلح و دست‌نشانده پهلوی انقلاب را به پیروزی رساند.
وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی خالق فضای گفتمانی و مکتبی بود که وجه غالب آن عنصر مصونیت بود، به جان‌فشانی‌های مردم دلاور استان به‌ویژه ارومیه در دوم بهمن‌ماه 57 اشاره کرد و افزود: در دوم بهمن‌ماه 57 قیام مردم ارومیه در مقابل به توپ بستن مسجد اعظم توسط عمال رژیم طاغوتی وارد مرحله جدیدی شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در ایام دهه فجر علاوه بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید افزایش پیوند مردم با انقلاب، شور و نشاط در جامعه، وحدت و همدلی و همزبانی با توجه به تنوع اقوام در استان مورد توجه اصلی قرار گیرد.
وی همچنین، با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان غربی گفت: در طول دهه فجر بیش از 400 عنوان رویداد شاخص فرهنگی،‌علمی و دانشجویی در قالب مسابقات ورزشی، نشست‌ها و میزگردهای تخصصی، مراسم غبارروبی از مزار شهدا،‌دیدار با خانواده شهدا و سایر برنامه‌ها از سوی دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی در استان اجرا خواهد شد.
captcha