بسیج سلاحی استراتژیک در عرصه بازدارندگی با تهدیدات است
کد خبر: 3548234
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

بسیج سلاحی استراتژیک در عرصه بازدارندگی با تهدیدات است

گروه اجتماعی: در بیانیه سپاه قدس گیلان به‌مناسبت هفته بسیج آمده است: بسیج شجره طیبه ای است که در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده، رشد کرده و تنومند شده و همچون سلاحی استراتژیک در عرصه بازدارندگی و مقابله با تهدیدات قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان، بیانیه سپاه قدس گیلان به‌مناسبت هفته بسیج بدین شرح است: پنجم آذر ماه یادآور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مبنی بر تشکیل شجره طیبه بسیج، مردمی ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران،یادآور رشادت ها و ایثار و از جان گذشتگی غیور مردان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس است.بسیج در اندیشه بلند حضرت امام خمینی (ره)از آنچنان جایگاهی برخوردار بود که در یکی از بیانات ارزشمندشان در اینباره فرمودند(بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء کرده اند).

در این بیانیه تصریح شده است:بسیج شجره طیبه ای است که در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و تنومند شده و همچون سلاحی استراتژیک در عرصه بازدارندگی و مقابله با تهدیدات قرار گرفته؛ چنانکه امام المسلمین حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای عزیز (مدظله العالی)می فرمایند:(بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است).

این بیانیه می افزاید:بسیجی امروز شجاعانه در صحنه های مبارزه با ظلم و ستم استکبارجهانی و شبیخون فرهنگی و همچنین فتنه ها در رکاب ولایت،فداکارانه می درخشد و در سنگرهای اعتقادی،علمی،سازندگی،فرهنگی و رزمی نیز بر قلل رفیع کرامت و آزادگی تحت رهبری امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)پرچم پرافتخار رشادت و شهادت را به اهتزاز در آورده و الگویی مناسب برای نجات بخشی و هدایت گری ملت های محروم جهان گشته و در واقع مهمترین عامل شکست جنگ های نیابتی گردیده است.

در این بیانیه آمده است:از این رو فرهنگ بسیجی رمز سربلندی و عبور افتخار آمیز ملت ایران از گذرگاه های سخت و پرفتنه تاریخی به شمار می رود و تا هنگامی که نوای دلنشین بسیج و این جریان سیال و آرمانی، با خصیصه مردمی،حق طلبانه و ولایت مدارانه خود در جامعه جاری است،نظام سلطه وجبهه نفاق و ضد انقلاب همچنان شکست خورده و منفور خواهد ماند.

سپاه قدس گیلان در پایان این بیانیه ضمن گرامیداشت هفته بسیج یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی،عزت و سرافرازی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)و فرمانده معظم کل قوا ازخداوند سبحان مسئلت نموده و با تاُسی به وصایای جاودانه حضرت امام خمینی (ره) و منویات هدایت بخش مقام معظم رهبری با عهدی که با امام و شهیدان همیشه جاودان انقلاب بسته پایدار و با آمادگی همه جانبه و قاطعیت تمام به دفاع از انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها خواهد پرداخت.

همچنین رده های سپاه قدس گیلان اعم از بسیج حقوقدانان، بسیج کارگری، بسیج کارمندان، بسیج سازندگی، بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی، بسیج مهندسین صنعت و کشاورزی، بسیج هنرمندان، بسیج طلاب، بسیج محلات، بسیج اصناف، بسیج اساتید،بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، بسیج ورزشکاران نیز با صدور اطلاعیه هایی ضمن تبریک این ایام از آحادمردم جهت حضور در برنامه های هفته گرامیداشت بسیج دعوت نمودند.

captcha