اعلام گذشت مدیرعامل ایسنا از جاعل عنوان «ایسنا»
کد خبر: 3578013
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

اعلام گذشت مدیرعامل ایسنا از جاعل عنوان «ایسنا»

گروه اجتماعی: مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بر طبق اصل عفو و گذشت اسلامی به عنوان یکی از مبانی اخلاقی در اسلام از ادامه پیگیری قضایی پرونده جاعل عنوان «ایسنا» صرف‌نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، علی متقیان مدیرعامل ایسنا با پیشنهاد رییس واحد جهاد دانشگاهی قم و با اشاره به ابراز ندامت فرد جاعل و همچنین تاکید دین مبین اسلام مبنی بر عفو و گذشت از پیگیری شکایت خود صرف نظر کرد.
متقیان ضمن تشکر از مراجع قضایی استان قم در خصوص اولویت قرار دادن این پرونده که موجب شناسایی و تحت پیگیرد قرار گرفتن جاعل عنوان ایسنا شده بود، گفت: در حال حاضر پرونده‌ مذکور در مراجع قضایی در حال بررسی است که با توجه به ابراز ندامت فرد جاعل، شایسته است وی مورد عفو و رافت اسلامی قرار گیرد.
مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) همچنین در پایان از مراجع قضایی به ویژه دادستان محترم استان قم به دلیل حساسیت و پیگیری این سوء‌استفاده، قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، فردی که با جعل عنوان ایسنا و با معرفی خود به عنوان خبرنگار، قصد سوءاستفاده از یکی از سازمان‌های اجرایی استان قم را داشت، از سوی دادستانی قم تحت پیگیرد قضایی قرار گرفت.
captcha