اجرای نمایش‌ خیابانی اعتیاد در دهه کرامت
کد خبر: 3620691
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

اجرای نمایش‌ خیابانی اعتیاد در دهه کرامت

گروه اجتماعی: مسئول کانون بسیج هنرمندان کهگیلویه از برگزاری برنامه‌های متعدد به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع حجاب و اعتیاد از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، رحیم دادوند، مسئول کانون بسیج هنرمندان کهگیلویه امروز، 28 تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی به مناسبت دهه مبارک کرامت تدارک دیده شده است.
وی برگزاری جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان را یکی از این برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: اجرای این برنامه از هم‌اکنون آغاز و تا پایان دهه کرامت ادامه دارد.
مسئول کانون بسیج هنرمندان کهگیلویه اجرای نمایش‌های آیینی با موضوع رضوی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت دهه کرامت بیان کرد و افزود: جشنواره عکاسی یکی دیگر از برنامه‌های مهم در این ایام است.
داودند شناسایی و کمک به نیازمندان را یکی از فعالیت‌های مهم و اصلی کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه در طول سال دانست و عنوان کرد: این فعالیت در دهه کرامت پررنگ‌تر و گسترده‌تر انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه اکران فیلم با موضوعات دینی، فرهنگی، انقلابی، آیینی، دفاع مقدس ، حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی از دیگر فعالیت‌های مهم این کانون است، ابراز کرد: اکران این گونه فیلم‌ها در دهه کرامت بیشتر خواهد بود.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوعات روز و متناسب با نیازهای منطقه را از برنامه‌های موثر و محوری این کانون برشمرد و تصریح کرد: اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع «حجاب و اعتیاد» از مهم‌ترین برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان این شهرستان در دهه کرامت است.
دادوند با اشاره به وجود مناطق پرخطر در شهرستان، گفت: به همت اعضای بسیج و برخی از دیگر دستگاه‌ها مناطق پرخطر شهرستان شناسایی و در طول سال اجرای نمایش خیابانی در این مناطق بیشتر است.
این مسئول دهه کرامت را فرصتی مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی و دینی خواند و خاطرنشان کرد: در این ایام سعی می‌کنیم معضلات و آسیب‌های موجود از جمله در زمینه «حجاب و اعتیاد» را در قالب نمایش برای مردم تبیین کنیم.
وی فعالیت‌های کانون بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه را مورد قبول دانست و اضافه کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته این کانون توانست رتبه برتر را در میان دیگر کانون‌های استان کسب کند.
دادوند کسب این رتبه را مدیون اعضای همراه و پرکار کانون بسیج هنرمندان شهرستان بیان کرد و ضمن تقدیر از تلاش‌های همه آنها، یادآور شد: امیدواریم با همراهی و همکاری ببیش از پیش این افراد بتوانیم برنامه‌های مطلوب و در خور شانی در دهه کرامت اجرا کنیم.
captcha