مجلس خبرگان از نظرات انديشمندان برای راه‌اندازی هيات انديشه‌ورز استقبال می‌كند
کد خبر: 3654261
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
آیت‌الله جنتی:

مجلس خبرگان از نظرات انديشمندان برای راه‌اندازی هيات انديشه‌ورز استقبال می‌كند

گروه سیاسی: آيت‌الله جنتی ضمن دعوت از محققان و مراكز تحقيقاتی برای پژوهش در زمينه تشکیل هيات انديشه‌ورز، افزود: مجلس خبرگان رهبری از نظرات انديشمندان در اين زمينه استقبال می‌كند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي شورای نگهبان، دبير شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 26 مهر) در آغاز نشست هفتگی اعضای شورای نگهبان، ايام شهادت امام سجاد (ع) را تسليت گفت و تأكيد كرد: دليل دشمنی بدخواهان ايران اسلامی با مردم ايران و نظام جمهوری اسلامی، ترس آنها از قدرت برخاسته از پايبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی است. البته دشمنان باور نمي‌كردند مردم مسلمان ايران بتوانند پس از پيروزی انقلاب اسلامی اينچنين با قدرت به مسير خود ادامه دهند كه بی‌گمان پيروی مردم از امام راحل و مقام معظم رهبری مهم‌ترين عامل حفظ اين قدرت بوده است.
آيت‌الله جنتی با اشاره به ضرورت حراست از حركت صحيح انقلاب، رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمينه تشكيل هيات انديشه‌ورز توسط مجلس خبرگان رهبري را در اين راستا دانست و افزود: همه ما بايد تلاش كنيم زمينه حفظ انگيزه‌های انقلابی و نيز دين‌مداری مردم را فراهم كنيم.
وی در خاتمه از محققان و مراكز تحقيقاتی دعوت كرد در اين زمينه به مطالعه و پژوهش بپردازند و افزود: مجلس خبرگان رهبري از نظرات انديشمندان و مراكز تحقيقاتی براي راه‌اندازی اين هيات‌های انديشه‌ورز استقبال می‌كند.
captcha