اعلام فراخوان جشنواره رسانه‌های مکتوب حوزه قرآن و عترت در شهرکرد
کد خبر: 3670148
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

اعلام فراخوان جشنواره رسانه‌های مکتوب حوزه قرآن و عترت در شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های اینترنتی حوزه قرآن و عترت در استان خبر داد و گفت: با جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از شبستان جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، گفت: جشنواره رسانه های مکتوب و پایگاه های اینترنتی حوزه قرآن و عترت همزمان با هفته قرآن و عترت به همت دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
وی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت و گسترش فعالیت های مرتبط با قرآن و عترت در حوزه نشر مکتوب و دیجیتال رسانه ای از اهداف برگزاری جشنواره رسانه های مکتوب و پایگاه های اینترنتی حوزه قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: مضامین و معارف دینی و قرآنی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایثار و شهادت و کلیه مفاهیم و موضوعات و داستان های قرآن و عترت از موضوعات و محورهای جشنواره رسانه های مکتوب و پایگاه های اینترنتی حوزه قرآن و عترت است.
کارگران، زندگی و سیره رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) و ائمه اطهار (علیه السلام) عفاف و حجاب، ولایت و مهدویت، وحدت اسلامی، احکام و قوانین اسلامی و سایر موضوعات مرتبط با قرآن و عترت را از دیگر موضوعات و محورهای جشنواره رسانه های مکتوب و پایگاه های اینترنتی حوزه قرآن و عترت عنوان کرد.
وی مهلت ثبت نام و ارسال آثار را تا 20 دی عنوان کرد و گفت: علاقه مندان باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرکرد، بلوار آیت الله کاشانی، مجتمع فرهنگی و هنری غدیر، طبقه اول، دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تحویل دهند.
خاطرنشان می شود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 33334890 و 33330420 تماس بگیرند.

captcha