«انعکاس» از استودیو مبین جهاد دانشگاهی به آخر هفته رسید
کد خبر: 3672279
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
با رویکرد نوین شبکه قرآن سیما؛

«انعکاس» از استودیو مبین جهاد دانشگاهی به آخر هفته رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه انعکاس که با رویکرد نوین شبکه قرآن و معارف سیما در حوزه اطلاع‌رسانی، به طور روزانه در دو بخش، آخرین رویدادهای قرآنی و معارفی را به صورت کوتاه به اطلاع بینندگان این شبکه می‌رساند، از این هفته آخر هفته ها نیز اهم رویدادها را به روی آنتن می‌برد.

«انعکاس» از استودیو مبین جهاد دانشگاهی به آخر هفته رسید

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برنامه «انعکاس» بر مبنای توافق مشترک بین شبکه قرآن و معارف سیما، مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی(مبین) وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا تولید می‌شود.
این برنامه پس از تجربه موفقی که در ارسال خبرهای پیاده‌روی اربعین از استودیو مبین حاصل شد، تولید می‌شود.
پخش برنامه «انعکاس» از روز شنبه، ۱۱ آذرماه، آغاز شده و طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در دو نوبت به صورت بخش‌های پنج‌دقیقه‌ای به روی آنتن می‌رود و تکنیک ضبط آن نیز در فضای کروماکی است که در حین اعلام رویدادها، تصاویر متناسب پخش می‌شود.
در برنامه انعکاس، تولیدات خبرگزاری ایکنا در زمینه‌های خبری، گزارشی، تصویری و ... در حوزه‌های قرآنی و معارفی منعکس می‌شود.
با ایجاد این رویکرد نوین در اطلاع‌رسانی قرآنی و معارفی شبکه قرآن و معارف سیما، از این هفته یک بخش جدید به برنامه انعکاس افزوده می‌شود و آن یک ویژه برنامه با تایم 15 دقیقه برای بیان اهم رویدادهای قرآنی و معارفی هفته است که طی روزهای پنجشنبه یا جمعه به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

ضبط این برنامه تلویزیونی در استودیو «مبین» مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی جهاد دانشگاهی انجام می‌گیرد و خبرنگاران خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) نیز اجرای آن را برعهده دارند.

captcha