مسابقات کتبی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی شهریار برگزار شد
کد خبر: 3672315
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
همزمان با سراسر کشور؛

مسابقات کتبی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی شهریار برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) ویژه استادان و دانشجویان همزمان با واحدهای استان تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار برگزار شد.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) ویژه استادان و دانشجویان همزمان با واحدهای استان تهران روز سه‌شنبه، 21 آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار برگزار شد.

محمدجواد شکوری، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهریار گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته و تکمیل فرایند اطلاع‌رسانی و ثبت نام از دانشجویان و استادان علاقه‌مند به شرکت در آزمون کتبی قرآن و عترت(ع) این مرحله از مسابقات در واحد شهریار و در سه رشته احکام، نماز و سیره معصوم(ع) برای گروه استادان و 10 رشته شامل احکام، نماز، سیره معصوم(ع)، تفسیر نهج‌البلاغه، زیارات و ادعیه، ترجمه فارسی و انگلیسی قرآن، زندگانی پیامبر اکرم(ص)، آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه و زیارت عاشورا ویژه دانشجویان برگزار شد.

وی عنوان کرد: نتایج این آزمون متعاقباً در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی منتشر و پذیرفته‌شدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

امید طاهرنژاد

captcha