برگزاری طرح کاروان قرآنی «منادیان وحدت» در کردستان
کد خبر: 3672444
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

برگزاری طرح کاروان قرآنی «منادیان وحدت» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری طرح کاروان قرآنی «منادیان وحدت» از هفته وحدت تا کنون در این استان خبر داد.

احمد گویلی، کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: به همت اداره امور قرآنی استان و به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) کاروان قرآنی منادیان وحدت در سه شهرستان کردستان به اجرای برنامه قرآنی پرداختند.
وی با اشاره به شهرستان‌های برگزارکننده این طرح قرآنی افزود: مریوان، کامیاران و سروآباد شهرهای میزبان برگزاری طرح کاروان قرآنی منادیان وحدت در استان کردستان بودند.
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان اجرای این طرح قرآنی در هفته مبارک وحدت توسط قاریان ممتاز این استان آقایان سیدپیمان احمدی و سامان صیدی به همراه حافظ کل قرآن کریم آقای عابد میره‌کی در قالب یک تیم به سه شهرستان استان اعزام و محافل انس با قرآن و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم برگزار شد.
وی یادآور شد: این مراسم باشکوه به مدت سه روز با حضور ناصر علیپور رئیس اداره امور قرآنی استان و تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان و با شرکت اقشار مختلف مردم در مسجد روستای شیروانه از توابع شهرستان کامیاران، مسجد روستای بیساران شهرستان سروآباد و مسجد روستای کیله از توابع شهرستان مریوان برگزار و حضار از این برنامه بهره‌مند شدند.

captcha