طراحی سامانه فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان علوم پزشکی
کد خبر: 3693821
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
صالحی خبر داد:

طراحی سامانه فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان علوم پزشکی

گروه سلامت ــ قائم مقام دبیر ستاد اردو‌های جهادی وزارت بهداشت از طراحی سامانه جامع فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان علوم پزشکی و تدوین گزارش جامع فعالیت‌های جهادی حوزه سلامت خبر داد.

 
طراحی سامانه فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان علوم پزشکی/ رونمایی از گزارش خدمات جهادی سلامتمهدی صالحی، قائم مقام دبیر ستاد اردو‌های جهادی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با ایکنا، از طراحی سامانه جامع فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان خبر داد.
وی تصریح کرد: سامانه‌ای جهت ثبت نام داوطلبین از بین دانشجویان، اساتید و کارمندان تحت عنوان «سامانه جامع فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان» طراحی شده که به زودی در فضای مجازی راه‌اندازی و منتشر می‌شود.
صالحی بیان کرد: در این سامانه با داشتن اطلاعات کافی از داوطلبان در زمینه تخصص‌ها و آموزش‌های اخذ شده و میزان آمادگی آن‌ها می‌توان در مواقع ضروری به ویژه در زمان بروز حوادث غیرمترقبه، از نیروی انسانی متخصص در نیازمندترین مناطق و در اسرع وقت بهره‌مند شد و این از ملزومات انجام امور هماهنگ ستادی است.
وی همچنین از تدوین گزارش جامع فعالیت‌های جامع جهادی سلامت در سال 96 خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور تمامی فعالیت‌های جهادی سلامت در سال ۹۶ را ثبت کرده و آن را در قالب یک گزارش تدوین کرده‌ایم که قرار است در هفته آینده از آن رونمایی شود.
صالحی افزود: در این گزارش شناسنامه جهادگران، میزان خدمت دهندگان، میزان خدمت گیرندگان، نوع خدمات جهادی و تفکیک کامل گروه‌های جهادی سراسر کشور ثبت شده که پس از رونمایی منتشر می‌شود.
وی یادآور شد: این گزارش به گروه‌ها و افرادی که خدمات جهادی پزشکی ارائه می‌دهند کمک می‌کند تا سطح کیفی و کمی خدمات خود را در نقاط مختلف کشور ارتقا داده و در این رابطه مردم محروم بیشتری از خدمات جهادی این گروه‌ها بهره ببرند.
انتهای پیام/
captcha