اعلام کرسی‌های تلاوت «نفحات» در هفته پایانی ماه شعبان
کد خبر: 3713446
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

اعلام کرسی‌های تلاوت «نفحات» در هفته پایانی ماه شعبان

گروه جلسات و محافل ــ در آخرين هفته از ماه شعبان و در آستانه ماه مبارك رمضان، كرسى‌هاى تلاوت نفحات‌القرآن برگزار مى‌شود.

عکس ندارد!!!!//کرسی های نفحات القرآن ويژه وداع با ماه شعبان

به گزارش ايكنا؛ كرسى‌هاى نفحات القرآن در هفته جارى و در روزهای پایانی ماه شعبان در نقاط مختلف شهر تهران برگزار مى‌شود.

کرسی تلاوت ۲۵۹ نفحات‌القرآن شنبه، ۲۲ اردیبهشت با تلاوت رمضان خلیلی در مسجد امام حسین(ع) واقع در نعمت‌آباد، خیابان شهید رضایی، خیابان نور پس از نماز مغرب و عشا برگزار و کرسی ۲۶۰ نفحات‌القرآن یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت با تلاوت حاج عبدالمحمد پورعاشوری قاری ممتاز کشورمان در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا برپا خواهد شد.

در ادامه این کرسی‌ها، کرسی ۲۶۱ نفحات‌القرآن دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه پس از نماز عشا در مسجد خلیل الله واقع در نارمک، خیابان شهید مدنی، روبه‌روی مترو گلبرگ با تلاوت مسعود سیاف‌زاده، قاری و حافظ ممتاز کشورمان برگزار خواهد شد.

کرسی ۲۶۲ نفحات‌القرآن، سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با تلاوت حاج جعفر فردی، قاری بین‌المللی کشورمان در مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در خیابان کمیل، نبش خوش برپا و کرسی تلاوت۲۶۳ نفحات القرآن با تلاوت قاسم رضیعی قاری بین‌المللی کشورمان در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در خیابان دماوند، بعد از پل خاقانی برگزار می‌شود.

در این کرسی‌ها، برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع، همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می‌شود. همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برپا می‌شود، بدین صورت که دفترچه‌های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع و سپس به‌صورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال و سپس در پایان هر فصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز دیگری تقدیم می‌شود.
همچنین پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه‌نگار صورت می‌گیرد که قرآن‌دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌ها به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

انتهاى پيام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۲
0
0
خداقوت به نفحاتی ها
captcha