قیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان اعلام شد
کد خبر: 3714761
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

قیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان اعلام شد

گروه اجتماعی- با حضور سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی، جلسه ستاد تنظیم بازار استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان، سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی، 25 اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای عرضه مناسب و با کیفیت کالاهای اساسی در فروشگاه های تعاونی مصرف و فروشگاه های زنجیره‌ای استان در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: با هر گونه افزایش قیمت، برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.
وی افزود: هزار و 200 مرغ منجمد با قیمت مصرف کننده 6 هزار و 200 تومان برای مشهد و 6 هزار و 300 تومان برای شهرستان ها آماده عرضه است.
سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین هزار تن گوشت منجمد با قیمت 23 هزار تومان برای مشهد و 24 هزار تومان برای شهرستان‌ها تعیین شده است.
رسولیان ابراز کرد: هزار و 600 تن شکر با قیمت دو هزار و 722 تومان نیز در فروشگاه های رنجیره‌ای و تعاونی های مصرف کارگری و کارمندی عرضه می‌شود.
وی تصریح کرد: سه مدل برنج شامل برنج هندی مدل 1121 با قیمت پنج هزار و 600 تومان، برنج هندی مدل 11 PR با قیمت دو هزار و 600 تومان و برنج تایلندی با قیمت سه هزار و 900 تومان هر کدام به میزان 800 تن، به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح تنظیم بازار عرضه می شود.
سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: روغن نباتی نیز به میزان کافی و با 10 درصد زیر قیمت بازار ارائه می‌شود.
رسولیان افزود: خرما و زولبیا و بامیه هم قیمت مصوب و تعادلی خواهد داشت و عرضه آن خارج از نرخ مصوب تخلف محسوب می‌شود.
وی تأکید کرد: از امروز گشت‌های مشترک بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان به منظور بررسی عملکرد بازار تشدید می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha