سیاسی کاری و حاشیه سازی؛ آفت آموزش و پرورش
کد خبر: 3739022
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

سیاسی کاری و حاشیه سازی؛ آفت آموزش و پرورش

گروه فرهنگی- رئیس بسیج فرهنگیان استان همدان عنوان کرد: آفت امروز آموزش و پرورش؛ سیاسی کاری است که خوشبختانه مدیر کل آموزش و پرورش این استان فضای سیاسی را شکسته و به دنبال کار است.

سیاسی کاری و حاشیه سازی؛ آفت امروز آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از همدان؛ سرهنگ محمد مولایی، رئیس بسیج فرهنگیان استان همدان، پنج شنبه، 25 مرداد ماه در همایش بزرگ معلم انقلابی و استکبارستیزی اظهار کرد: زمزمه‌های سازش از برخی دوستان روشن فکر مجدد به گوش می‌رسد.

وی با بیان اینکه ملت ایران از یک سوراخ ۲ باز گزیده نمی‌شود افزود: جریانات لیبرال عصر حاضر و مدیریت و سازش با دشمنان در کشور مجدد سایه انداخته است، مورد قبول جبهه انقلاب اسلامی نیست.

مولایی اضافه کرد: آمریکا در حق مردم ایران ظلم کرده است و در این بین جبهه انقلاب اسلامی هیچ گاه ساکت نخواهد ماند و بی شک مقاومت؛ کلمه پیروزی است.

رئیس بسیج فرهنگیان ادامه داد: خط جریان انقلاب اسلامی مورد توجه ما؛ صحبت‌های مقام رهبری مورد تأکید ما و قانون مداری مورد نظر ماست و جبهه انقلاب بر پایه این ۳ رکن مهم هیچ گاه با کسی تعارف نخواهد داشت.

 

ملت ایران از یک سوراخ دو باز گزیده نمی‌شود

وی ابراز کرد: ما امروز پس از گذشت جریان گذار در حوزه آموزش و پرورش و انتصاب مدیر جدید برای این مجموعه در سطح استان؛ شاهد حضور مدیری بسیجی؛ انقلابی و خستگی ناپذیر در این پست هستیم.

رئیس بسیج فرهنگیان افزود: آفت امروز آموزش و پرورش؛ سیاسی کاری است که خوشبختانه مدیر کل آموزش و پرورش این استان فضای سیاسی را شکسته و به دنبال کار است.

مولایی ادامه داد: وحدت رویه باید در آموزش و پرورش در دستور کار موافقین و مخالفین قرار گیرد؛ حاشیه سازی سم مهلک امروز آموزش و پرورش است که جبهه انقلاب بدون تعارف در برابر این گروه‌ها ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha