تجمع 700 نفری بسیجیان ماکو در رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله
کد خبر: 3744641
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

تجمع 700 نفری بسیجیان ماکو در رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه ماکو از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله ۲ گردانهای بیت المقدس در ماکو خبر داد و گفت: این رزمایش با شرکت بیش از 700 نفر از بسیجیان ماکو برگزار خواهد شد.

تجمع 700 نفری بسیجیان ماکو در رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله

حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه ماکو در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای تقویت روحیه پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی رزمایش اقتدار عاشورایی با شرکت بیش از ۷۰۰ نفر از بسیجیان در ماکو برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رزمایش اقتدار پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه در شهرستان ماکو اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ماکو، وظیفه سپاه را در قبال مردم جذب آموزش و به کار گیری آن در راستای تقویت اقتدار ایران اسلامی یاد کرد و افزود: در طول عمر ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمن با انواع ترفندها در صدد ضربه زدن به ریشه های نظام که مردم هستند، بوده ولی این نقشه ها در سایه بسیج ابتر مانده است.

وی تصریح کرد: دو گردان بیت المقدس و ۱۰ گروه جهادی به مناطق کم برخوردار در تاریخ ۲۵ و ۲۶ شهریورماه اعزام خواهند شد.

باقرلو خاطرنشان کرد: این تیمها در ۸ روستای محروم به فعالیتهای عمرانی، محرومیت زدایی، سلامت و علمی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ نفر از دلیرمردان بسیجی در رزمایش دو روزه، هدف حفظ دستاورد های انقلاب و پاسداری از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال خواهند کرد، افزود: ترویج روحیه عدالت گستری، استقلال و کرامت انسانی از دیگر اهداف واحد این رزمایش است.

فرمانده سپاه ماکو، ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و نفوذ دشمن با اولویت دفاع از مظلومین در جهت تقویت روحیه استکبارستیزی و پاسداری از افکار فکری و سیاسی را از ویژگی های بسیجیان یاد کرد.

وی رویکرد اجرایی این رزمایش را شناخت تهدیدات نرم و سخت، تهاجمات نیابتی، نمایش قدرت مردم ابراز کرد.

باقرلو خبرنگاران را دیدبانان اساسی جامعه در تمامی ابعاد عنوان کرد و گفت: خبرنگاران با حمایتهای معنوی مردم و القای روحیه شاد به جامعه، همدلی، وحدت و انتشار این دستاوردها به جهان و اردوگاه غرب را تحقق بخشند.

وی افزود: تحرکات دشمن در شهر ماکو وجود ندارد و اگر باشد نیز در شناسایی عاملین بسیج همواره پیش قدم بوده و این رمز پیروزی ایران است.

فرمانده سپاه ماکو در تشریح برنامه های اجرایی در این رزمایش یادآور شد: راهپیمایی از مقر به صورت نمادین به سمت مزار شهدای گمنام شهرستان و برگزاری صبحگاه مشترک، اجرای رزم کوی و برزن، آموزشهای نظامی و مردم یاری، ستون کشی شبانه، اجرای برنامه های عزاداری به مناسبت ایام ماه محرم و در روز دوم برگزاری دوره های اعتقادی، بصیرت افزایی، رعایت حق و حقوق شهروندی، برنامه مقابله با ناآرامی ها و تیر اندازی برای بالا بردن روحیه بسیجیان از جمله سین اجرایی در این رزمایش است.

انتهای پیام

captcha