خبرگزاری ایکنای کردستان رسانه برتر حوزه امر به معروف و نهی از منکر شد
کد خبر: 3746012
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

خبرگزاری ایکنای کردستان رسانه برتر حوزه امر به معروف و نهی از منکر شد

گروه اجتماعی- خبرگزاری ایکنای کردستان به عنوان رسانه برتر حوزه امر به معروف و نهی از منکر معرفی شد و در همایش تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر از مجید آوج، سرپرست این خبرگزاری تجلیل شد.

خبرگزاری ایکنای کردستان رسانه برتر حوزه امر به معروف و نهی از منکر شد

به گزارش ایکنا از کردستان، همایش تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته فریضتین امر به معروف و نهی از منکر امروز، 20 شهریورماه در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد.
آیت الله حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این همایش با اشاره به اهمیت اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: ما باید معروفات هر زمان را بشناسیم و به آن عمل کنیم.
وی مسئله اقتصاد را یکی از مباحث بسیار مهم جامعه در شرایط کنونی دانست و افزود: در این زمان معروف اصلی ترویج صرفه جویی و پرهیز از هر گونه اسراف و تبذیر و در نتیجه احتکار کالاهای اساسی است.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به جنگ روانی دشمن مبنی بر اتمام کالاهای اساسی در جامعه اشاره و بیان کرد: این شایعات و اخبار کذب در مورد شرایط بحرانی اقتصاد کشور حقیقی نبوده و قصد ایجاد نابسامانی در اوضاع کشور را دارند که این امر نیاز به هوشیاری هرچه بیشتر مردم دارد.
محمود الله مرادی، دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در این همایش از برگزاری ۲۳۰ ویژه‌برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان‌ها، دهستان‌ها و روستاهای استان خبر داد و بیان کرد: در تلاشیم تا این هفته در هر نهادی یک برنامه جهت ترویج فضائل اخلاقی، معروفات و منکراتی که دامنگیر جامعه شده، برگزار کنیم.
لله‌مرادی یکی از تهدیدات خطرناک دشمنان را تأثیرگذاری بر احساسات و عواطف جوانان دانست و عنوان کرد: دشمنان در این راستا با شایعه پراکنی، ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم، ایجاد شبهه برای ادامه راه امام و ... قصد خارج کردن جوانان از مسیر انقلاب را دارند.
وی یکی از رسالت‌های ستاد را مبارزه با منکرات تهدیدکننده جامعه ذکر کردو یادآور شد: مهم‌ترین منکر در شرایط کنونی جامعه تخریب نظام اسلامی و ناکارآمدی نظام است.
انتهای پیام

captcha