ترويج خرافات، توطئه دشمن در راستای کاهش اعتقادات مسلمانان است
کد خبر: 3746116
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

ترويج خرافات، توطئه دشمن در راستای کاهش اعتقادات مسلمانان است

گروه معارف - امام جمعه نوشين شهر گفت: دشمنان با توطئه‌چينی و ترويج خرافات، اعتقادات مسلمان و شيعيان را هدف قرار داده‌اند.

ترويج خرافات، توطئه دشمن در راستای کاهش اعتقادات مسلمانان است

حجت الاسلام والمسلمین محمد خان بابايی امام جمعه نوشين شهر در گفت و گو با ايکنا از آذربايجان‌غربی با اشاره به فرارسيدن ماه محرم و عزای حسينی بيان کرد: مسلمانان و شيعيان بايد دل‌های خود را با امام حسين(ع) و اهل بيت عصمت و طهارت پيوند داده و اين پيوند را به فرزندان خود و نسلهای آینده نیز منتقل کنند.

وی افزود: دشمن می‌داند که شيعه با اتکا به دو بال که يکی بال سرخ شهادت از نهضت امام حسين(ع) و بال سبز انتظار برای ظهور امام زمان(عج) الهام گرفته، پويا و پابرجا مانده و به همین دلیل دشمن با ترويج خرافات سعی در از بين‌بردن پيوند عميق بين مردم و امام حسين (ع)دارد.

امام جمعه نوشين شهر ادامه داد: دشمنان اسلام برای از بين‌بردن اسلام اصيل و شيعه، می‌خواهد با توطئه‌چينی، مهدويت و عاشورا را کمرنگ جلوه داده و برای از بين‌بردن مهدويت و انتظار ظهور، دست به ترويج خرافات و تربيت امام زمان های ساختگی می‌زند تا ريشه اعتقادات را در دل مردم خشک کند.

حجت الاسلام والمسلمین خان بابايی تصریح کرد: مردم و عزاداران بايد با هوشياری خود اجازه ندهند تا برخی افراد نا آگاه با وارد کردن آلات موسيقی حرام و مداحی و سخنرانی های کم محتوا و بی‌محتوا و کم‌عمق باعث زير سوال رفتن عاشورا و نهضت امام حسين (ع) شوند و اعتقادات مردم را ضعيف کنند.

امام جمعه نوشين شهر با اشاره به توطئه چينی هاي دشمن افزود: برای خنثی کردن اين توطئه ها بايد با حضور پر شور و پر رونق در حسنيه ها و تکايا نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنيم.

وی یادآور شد: حسين (ع) کشتی نجات انسانيت است که اگر همگان، امام حسين (ع) را بشناسند يقينا نجات خواهند يافت.

امام جمعه نوشين شهر خاطرنشان کرد: برای پيوند با امام حسين(ع) و نهضت حسینی، مادران، فرزندان شيرخوار خود را به مراسم شيرخوارگان می آورند تا از کودکی با اين امام معصوم و نهضت ايشان انس گرفته و دل‌هايشان از حب و محبت اين خاندان سرشار شده و اين کودکان همراه با رشد خود همه ساله با سينه و زنجيرزنی و شرکت در مراسم عزاداری محرم اين پيوند را عميق تر می‌کنند.

انتهای پیام

captcha