پذیرش 7632 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه تبریز
کد خبر: 3750270
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

پذیرش 7632 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه تبریز

گروه اجتماعی- رئیس دانشگاه تبریز از ظرفیت پذیرش 7 هزارو 632 دانشجوی جدیدالورود در سال‌جاری در این دانشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد 4373 نفر تا به امروز ثبت نام قطعی خود را انجام داده اند و روند ثبت نام در همین راستا همچنان ادامه دارد.

پذیرش 7632 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز روز گذشته سوم مهرماه گفت: امسال حدود 7 هزارو 632 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از سوی سازمان به این دانشگاه معرفی شده که اکثر آنها به صورت اینترنتی ثبت نام نموده و از این تعداد تا به امروز حدود 4373 دانشجو مدارک خود را تحویل دانشکده داده و ثبت نام قطعی خود را انجام داده اند.

وی افزود: در مقطع کارشناسی 3 هزار و 28 نفر پذیرفته شده که از این تعداد 2 هزار و 103 دانشجو ثبت نام کرده‌اند و در مقطع کارشناسی ارشد نیز 4205 دانشجو معرفی شده که حدود یک هزار و 968 نفر ثبت نام قطعی کرده‌اند.

رئیس دانشگاه تبریز در ادامه با اشاره به تعداد دانشجویان پذیرفته شده در مقطع دکتری در سال جاری گفت: در مقطع دکتری هم حدود 399 نفر پذیرفته شده که از این تعداد نیز 302 دانشجو برای ورود به دانشگاه تبریز ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: همچنین در رشته دکتری دامپزشکی و واحدهای اقماری ثبت نام نیز در جریان است.

مجیدی، با بیان اینکه به همه دانشجویان واجد شرایط و حتی در مقطع دکتری به دانشجویان شبانه نیز خوابگاه داده می‌شود، تصریح کرد: تمامی امکانات رفاهی، آزمایشگاه ها و کلاس ها برای سال جدید آماده شده است.

گفتنی است در حال حاضر بیش از 24 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

captcha