افزایش ۶۰ درصدی صندلی‌های سینما در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3753801
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

افزایش ۶۰ درصدی صندلی‌های سینما در آذربایجان‌شرقی

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: سرمایه‌های بخش خصوصی با برنامه‌ریزی صحیح می‌تواند به سمت عرصه‌ی فرهنگ و هنر گسیل شود و نمود آن حضور بخش خصوصی در حوزه‌ فیلم و سینما و افزایش ۶۰ درصدی صندلی‌های سینما در طول یک سال گذشته در استان است.

 افزایش ۶۰ درصدی صندلی‌های سینما در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی استان، محمدمحمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، روز گذشته در نشست اعضای هیات مدیره انجمن مؤسسات فرهنگی و هنری اظهار کرد: ارائه‌ ایده‌های نو و خلاقانه در حوزه فرهنگ و هنر نه تنها یک ضرورت است بلکه به مرحله‌ اضطرار رسیده است.

وی افزود: در برهه‌ کنونی باید اصحاب فرهنگ و هنر با ارائه‌ طرح‌ها و ایده‌های نو و خلاقانه و مشارکت در طرح‌های بزرگ فرهنگی و هنری، مسیر حرکت به سمت تعالی و توسعه را پرشتاب‌تر و قوی‌تر طی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: حوزه‌ فرهنگ و هنر هزینه‌بر نیست بلکه حوزه‌ی ثروت‌خیز و بهترین جایگزین برای سایر منابع درآمدسازی است و مؤسسات فرهنگی و هنری می‌توانند با جذب مشارکت‌های مردمی فرهنگ و هنر را به یک جریان ثروت‌خیز در جامعه تبدیل کنند.

محمدپور تاکید کرد: سرمایه‌های بخش خصوصی با برنامه‌ریزی صحیح می‌تواند به سمت عرصه‌ی فرهنگ و هنر گسیل شود و نمود عینی آن حضور بخش خصوصی در حوزه‌ی فیلم و سینما و افزایش 60 درصدی صندلی‌های سینما در طول یک سال گذشته در استان است.

وی بر لزوم ارائه‌ کالای فرهنگی باکیفیت تاکید کرد و گفت: رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت بسترسازی برای ارائه‌ی کالا و خدمات فرهنگی باکیفیت است.

محمدپور، از مدیران مؤسسات فرهنگی و هنری خواست تا با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ‌ایجاد زمینه برای گفت و گو‌های فرهنگی و هنری و ارائه‌ی ایده‌های خلاقانه زمینه را برای تعالی و توسعه فرهنگی بیش از پیش در جامعه فراهم‌ نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، گفت: مؤسسات فرهنگی و هنری بهترین جایگزین دولت ،برای تصدی‌گری فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند و سیاست دولت تدبیر و امید نیز این است که مردم متصدی مسائل و موضوعات فرهنگی و هنری باشند.

محمدپور تصریح کرد: در حوزه‌ فرهنگ و هنر اگر صرفاً به امکانات دولتی متکی باشیم نمی‌توانیم به توسعه‌ مطلوب دست یابیم چراکه نقش دولت بایستی تولی‌گری و سیاست‌گذاری و رفع مشکلات و موانع باشد.

انتهای پیام

captcha