مهارت آموزی یکی از ضرورت‌های مهم دوران دانش‌آموزی است
کد خبر: 3757740
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

مهارت آموزی یکی از ضرورت‌های مهم دوران دانش‌آموزی است

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه صدا و سیما مهارت آموزی را یکی از ضرورت‌های مهم دوران دانش‌آموزی دانست و گفت: دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی می‌بایست با مطالعه خود را مسلح کرده و اندیشه‌های خود را عمق بخشند.

مهارت آموزی یکی از ضرورت‌های مهم دوران دانش‌آموزی است

به گزارش ایکنا از گیلان، سیدعارف علوی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه صدا و سیما امروز در مراسم اختتامیه دوره آموزشی - تشکیلاتی طلایه داران فردا که در رضوانشهر برگزار شد، مهارت آموزی را یکی از ضرورت‌های مهم دوران دانش‌آموزی دانست و اظهار کرد: اگر می‌خواهید مانند افرادی عادی نباشید، الان دوران دویدن و تلاش شما برای کسب مهارت و دانش است.

وی با بیان اینکه اگر بر روی فهم و بصیرت خودتان کار کردید می‌توانید در آینده افراد را راهنمایی کنید، افزود: در این صورت است که می‌توانید باعث هدایت و راهنمایی افراد شوید.

علوی، با بیان اینکه دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی می‌بایست با مطالعه خود را مسلح کرده و اندیشه‌های خود را عمق بخشند، ادامه داد: درخصوص موضوعی که به آن علاقه دارید در بین افراد اگاه اظهارنظر نمایید تا نظرتان تکمیل و نواقص آن بر طرف شود. اینگونه است که می‌توانید در کنار مطالعه به مرور زمان تخصص پیدا کنید.

دبیر کمیته انصابات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: اگر می‌خواهید نفر اول باشید باید تلاش کنید و برای کاری که دوست دارید در آینده مسئولش شوید باید فکر کنید که چطور می‌توانید در آن موفق باشید.

وی اضافه کرد: دوره آموزشی تشکیلاتی طلایه داران فردا با هدف انسجام بخشی در آموزش تشکیلاتی، آشنایی هرچه بیشتر اعضا و تشکیل انجمن اسلامی، مأموریت‌ها، رسالت‌ها و برنامه‌های محوری اتحادیه، آشنایی با شرح وظایف، ساختار و لایه‌های تشکیلاتی و توانمندسازی در جهت فهم دقیق‌تر از نقش کلیدی انجمن اسلامی برگزار شد که آموزش مهارت‌های ارتباط گیری، جذب و گسترش دامنه تأثیرگذاری انجمن‌های اسلامی، نقش‌های مختلف پسران تراز انقلاب اسلامی بر مبنای تربیت حماسی، آموزش و توانمندسازی در جهت ارتقای سطح علمی - درسی اعضاء از دیگر سیاست‌های این دوره بود.

انتهای پیام

captcha