کاروان خدام العتره شهرداری رشت به کربلا اعزام شد
کد خبر: 3757741
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

کاروان خدام العتره شهرداری رشت به کربلا اعزام شد

گروه اجتماعی - کاروان خدام العتره شهرداری رشت برای سومین سال متوالی جهت برپایی موکب و خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) به کربلا معلی اعزام شد.

کاروان خدام العتره شهرداری رشت به کربلا اعزام شد

به گزارش ایکنا از گیلان، علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت امروز در آیین بدرقه کاروان خدام العتره شهرداری رشت به کربلا، اظهار کرد: کاروان خدام العتره شهرداری رشت برای سومین سال متوالی در قالب ۳ کاروان جهت برپایی موکب در کربلا معلی وخدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) اعزام می‌شود.

وی افزود: کاروان دوم خودرویی و گروه پیشرو اعزامی هم ۲۵ مهرماه سالجاری از گلزار شهداء شهرستان رشت به مقصد کربلای معلی اعزام شده است.

محمدحسن عاقل‌منش، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در این مراسم اظهار کرد: امروز برای سومین سال متوالی در کنار هم جمع شده‌ایم تا زوار کوی حسینی را با اشک دیدگان خود همراهی کنیم.

وی افزود: کاروان شهرداری رشت با عشق و عزمی راسخ به کربلا سفر کرده و مشکلات سفر ذره‌ای از ارادت و تلاش آن‌ها برای خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) کم نمی‌کند.

عاقل منش خاطرنشان کرد: امیدواریم کاروان شهرداری رشت بتواند خادم خوبی برای زوار اربعین باشد و رسالت خطیر خود را به درستی انجام دهد.

گفتنی است؛ طبخ روزانه هزار پرس غذا، برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع اقلام فرهنگی، مشارکت در نظافت و پاکیزگی، اجرای تعزیه و نمایش رادیو کربلا، برگزاری نماز جماعت و تقدیر از سایر مواکب با لوح‌های تقدیر دو زبانه از جمله اقدامات کاروان خدام العتره ستاد اربعین شهرداری است.

انتهای پیام

captcha