اوج قلب مقاومت، وحدت ملت‌هاست
کد خبر: 3780657
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

اوج قلب مقاومت، وحدت ملت‌هاست

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اینکه اوج قلب مقاومت، وحدت ملت‌هاست، گفت: اعتقاد ما به این است که حضرت زینب(س)، فرمانده کل قوای سوریه بوده و به فضل الهی، ما با عزت، اقتدار و وحدت، پیروز شده‌ایم.

اوج قلب مقاومت، وحدت ملت‌هاست

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع)، عصر امروز، 22 دی ماه، در همایش طلایه‌داران دفاع از حریم اهل بیت(ع) در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل کانون بسیج استان برگزار شد، بیان کرد: مطرح کردن شیعه و سنی در این استان هیچ معنایی ندارد، چرا که یک روح واحد هستند و ما به برکت خون شهدا و شهدای مدافع حرم و قهرمانی‌های مقاومت، پیروز شده‌ایم.
وی افزود: در ادبیات جنگ، فرماندهی که جغرافیای جنگ را به دشمن تحمیل می‌کند، پیروز است و خداوند ما را پیروز کرد و دنیا، رسوایی آمریکا را در حلب و سوریه دید و سند شکست آمریکا، اعتراف و اعلام دنیا است.
نوعی‌اقدم ادامه داد: نخست که داعش وارد شده و در جهان مطرح شد، فقط 12 هزار نفر از فرانسه بودند که 1500 نفر آنان زن بودند، تمام مسائلی که از آمریکا و اسرائیل به عنوان یک کشور قدرتمند می‌دانیم، ایران و ایرانی و مقاومت، مقابل آنان خواهند ایستاد و تا 50 سال دیگر هم باز آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.
وی با اشاره به اینکه اوج قلب مقاومت، وحدت ملت‌هاست، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما به این است که حضرت زینب(س)، فرمانده کل قوای سوریه بوده و به فضل الهی، ما با عزت، اقتدار و وحدت، پیروز شده‌ایم.
فرمانده قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اینکه آذربایجان غربی، در کمک به مدافعین حرم، دومین استان کل کشور است، تصریح کرد: این راه باید ادامه پیدا کند و در هر شرایطی، اعتقاد داریم که کمک‌های ما برای آخرت ما ذخیره می‌شود.
انتهای پیام

captcha