«خداحافظ سالار» به چاپ شصت و پنجم رسید
کد خبر: 3781929
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

«خداحافظ سالار» به چاپ شصت و پنجم رسید

گروه ادب ــ کتاب «خداحافظ سالار» پس از گذشت یک سال و نیم از نخستین چاپش به چاپ شصت و پنجم رسید.

«خداحافظ سالار» به چاپ شصت و پنجم رسیدبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «خداحافظ سالار» خاطرات همسر سرلشکر شهید حاج حسین همدانی است که سال ۹۵ از سوی نشر ۲۷ بعثت روانه بازار نشر شد. این کتاب پس از گذشته بیش از یک سال از چاپش، اکنون به چاپ شصت و پنجم خود رسیده است.
این اثر، روایت داستانی است که شروع ماجرای آن از سال ۱۳۹۰ است و شهید همدانی خانواده خود را در اوج بحران سوریه که دمشق در آستانه سقوط بود، آگاهانه به دمشق می‌برد.
بعد از بازگشت به ایران زمانی که سوریه امن و بحران سقوط دمشق کم می‌شود، خانم چراغ‌نوروزی شروع به نوشتن خاطرات کودکی خود می‌کند و به این صورت است که این کتاب با تکنیک بازگشت به گذشته به دهه ۴۰ برمی‌گردد.
حمید حسام این اثر را به نگارش درآورده است. در بخشی از این کتاب آمده است؛ «کم کم صدای تیراندازی‌ها بیشتر و بیشتر شد. ساختمان می‌لرزید. صدای شلیک آر پی جی و رگبار سلاح‌های سنگین برای ما که صبح امروز توی محیط امن تهران بودیم، خیلی غیرمنتظره بود و البته سؤال برانگیز؛ یعنی چه اتفاقی دارد می‌افتد؟! سیم کارت عربی‌ای را که حسین بهم داده بود، انداختم توی گوشیم و روشنش کردم، اما تماس نگرفتم. هنوز نمی‌دانستم کوچه‌ای که ساختمان محل سکونت ما در آن قرار دارد، از چند طرف در محاصره مسلحان قرار گرفته است، اما دلم شور می‌زد.»
انتهای پیام

captcha