رودبار جنوب حدود ۷ هزار مسکن روستایی نیاز دارد
کد خبر: 3782108
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
نوبخت:

رودبار جنوب حدود ۷ هزار مسکن روستایی نیاز دارد

گروه اجتماعی - معاون رئیس جمهور با بیان اینکه رودبار جنوب حدود ۷ هزار مسکن روستایی نیاز دارد که رئیس بنیاد مسکن کشور قول پیگیری داد، اپظهار کرد: هر مقدار که این شهرستان نیاز به مسکن روستایی دارد مازاد بر آن به این شهرستان سهمیه داده می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیروز پنجشنبه، 27 دی‌ماه در سفر به جنوب کرمان در خانه کپری یکی از اهالی روستاهای رودبار جنوب گفت: سفرهای ما برای رفع مشکل همین محرومین جامعه است.
وی افزود: با توجه به اینکه عده‌ای در این منطقه محروم یارانه نمی‌گیرند دستور رسیدگی به امور یارانه این منطقه صادر می‌شود.
نوبخت بیان کرد: از سال آینده با توجه به اینکه یارانه‌ها استانی می‌شود علاوه بر سهمیه استان کرمان 4 هزار نفری که در شهرستان رودبار هنوز یارانه نمی‌گیرند به سهمیه استان کرمان افزوده می‌شود.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: با توجه به گزارش‌های مسئولان در خصوص مسکن و سرویس‌های بهداشتی طی تماس که با تابش رئیس بنیاد مسکن کشور گرفته شد به‌زودی مشکلات در این خصوص مرتفع می‌شود.
وی با بیان اینکه رودبار جنوب حدود 7 هزار مسکن روستایی نیاز دارد که رئیس بنیاد مسکن کشور قول پیگیری داد، تأکید کرد: هر مقدار که این شهرستان نیاز به مسکن روستایی دارد مازاد بر آن به این شهرستان سهمیه داده می‌شود.
انتهای پیام

captcha