جزئیات جشنواره ملی «فانوس انتظار» اعلام شد
کد خبر: 3783370
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

جزئیات جشنواره ملی «فانوس انتظار» اعلام شد

گروه معارف ـ مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در استان اردبیل با اشاره به انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی شعر مهدوی «فانوس انتظار» و فعالیت دبیرخانه جشنواره گفت: ادبا و شعرا کشور می‌توانند آثار خود را تا ۲۲ بهمن‌ماه ‌به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اعلام جزییات شرکت در جشنواره مهدوی «فانوس انتظار» حسین محسنی، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: جشنواره ملی مهدوی «فانوس انتظار» در ۴ موضوع شعر، ادبیات، هنر و رسانه و فضای مجازی با مشارکت ۴ دفتر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در سطح ملی برگزار می‌شود که دفتر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) مسئولیت برگزاری جشنواره شعر را برعهده دارد.
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در استان اردبیل با اعلام این مطلب که ادبا و شعرا کشور می‌توانند آثار خود را تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند، افزود: اختتامیه این جشنواره همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی اسلامی امام خمینی(ره) چهارشنبه، ۸ اسفندماه از ساعت ۱۵ در سالن ولایت برگزار خواهد شد.
محسنی خاطرنشان کرد: این جشنواره در محور‌های فضائل، مناقب و سیره حیات و حکومت حضرت مهدی(عج)، مودت و ولایت به ساحت مقدس امام زمان(عج)، مدافعان حریم اهل بیت(ع)، نماد منتظران حقیقی، ولایت، شهادت و انتظار، حکومت صالحان، انتظار مشترک تمامی ادیان و مذاهب، محور مقاومت، شهادت و انتظار و سایر موضوعات مرتبط با فرهنگ انتظار و مهدویت است.
وی با بیان این مطلب که مجموعه اشعار منتخب در قالب یک مجموعه نفیس به صورت مجلد چاپ خواهد شد، تأکید کرد: تجلیل از شاعران مهدوی ملی و استانی از دیگر بخش‌های این جشنواره است که در دوره قبلی شهید مدافع حرم علی آقایی به‌دلیل وصیت در زمینه ظهور به خانواده ایشان اهدا شد.
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در استان اردبیل تصریح کرد: شعرا و ادبا در این جشنواره به ۵ زبان و گویش محلی کشور که شامل فارسی، ترکی آذری، عربی، کردی و لری می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.
محسنی اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره در اردبیل، خیابان باغمیشه به طرف سه راه دانش، کوچه مصطفی خمینی سی ‌ام، واقع است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل Fanoos.entezar۹۷@ gmail.com نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha