مشارکت عکاسان 5 کشور خارجی در نمایشگاه عکاسان آزاد
کد خبر: 3792865
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

مشارکت عکاسان 5 کشور خارجی در نمایشگاه عکاسان آزاد

گروه فرهنگی - مدیر گروه بین‌المللی عکاسان آزاد گفت: به‌دنبال برگزاری نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد، اثرهای هنری عکاسان از 5 کشور خارجی نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

مشارکت عکاسان 5 کشور خارجی در نمایشگاه عکاسان آزاد

به گزارش ایکنا از اصفهان، ‌ علی رضا ناصری شب گذشته در افتتاح اولین نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد اظهار کرد: امسال اقدام به برگزاری نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد در استان‌های مختلف کردیم که تاکنون این نمایشگاه در تهران، همدان،‌ بیرجند، قائم شهر برگزار شده است و امروز نیز در اصفهان کلید خورد.
وی افزود: در این نمایشگاه 39 اثر از عکاسان داخلی و خارجی به نمایش گذاشته می‌شود که هشت اثر آن از کشورهای کانادا، هلند، ‌آلمان، کره جنوبی و افغانستان است.
مدیر تشکل عکاسان آزاد ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ترویج و نشر عکاسی و تبادل افکار بین هنرمندان عکاس صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه 49 هزار نفر از 17 کشور عضو تشکل عکاسان آزاد هستند، گفت: در این نمایشگاه آثار 5 هنرمند عکاس از اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.
وی بیان کرد: در ایران هنوز رابطه بین مردم و عکاس آنگونه که باید شکل نگرفته است و همین مسئله کار عکاس را سخت کرده و هرگاه یک عکاس اقدام به عکس انداختن از فردی می‌کند مردم این حس را دارند که شاید مورد سواستفاده قرار بگیرد، به همین منظور مقابل عکاس قرار می‌گیرند اما در کشورهای خارجی عکاسان با این مشکل مواجه نیستند،
ناصری ادامه داد: ما به‌دنبال این هستیم که با برگزاری نمایشگاه‌های عکس بتوانیم مردم با هنر عکس و عکاسان پیوند بزنیم و آنها را مشتاق این برنامه‌های فرهنگی کنیم.
انتهای پیام

captcha