برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی؛ اولین قدم در تحقق رونق تولید
کد خبر: 3801422
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی؛ اولین قدم در تحقق رونق تولید

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه پیرانشهر تأکید کرد: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باید بطور کامل در کشور اجرا شود و با مفاسد اقتصادی برخورد قاطعانه صورت گیرد و این امر بعنوان اولین قدم در راستای تحقق رونق تولید است.

لزوم تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور

ماموستا مصطفی محمودی، امام جمعه پیرانشهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، در رابطه با شعار سال گذشته مبنی بر حمایت از تولید داخلی اظهار کرد: سال گذشته با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالاهای تولید داخلی، گام‌های مثبتی برداشته شده و تاحدودی محقق شد و امسال نیز در ادامه همان شعار، رونق تولید نامگذاری گردید تا بتوانیم با حمایت از کالاهای داخلی، در رونق تولید آن مؤثر واقع شویم.
وی ادامه داد: تمامی مردم باید در سال جدید در راستای رونق تولید و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، با جدیت تلاش کرده و این شعار به معنای این بوده که تولید در کشور از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و تمامی آحاد جامعه باید در راستای رونق آن گام بردارند.
ماموستا محمودی با تأکید بر اینکه تولید باید در تمامی زمینه‌ها رونق یابد، خاطرنشان کرد: هرکس به اندازه توان خود باید در این راه قدم بردارد، چراکه رونق تولید در مقابله با گرانی و مشکلات اقتصادی موثر بوده و اکنون ما در تحریم ظالمانه از سوی آمریکا به‌سر می‌‌بریم و تمامی قوانین بین‌المللی را زیرپا گذاشته است.
وی با اشاره به اینکه ما نباید انتظار هیچ‌گونه کمک و یاری از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا که وابسته به آن بوده، داشته باشیم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا از هرگونه وابستگی در امر تولید رها شویم و نیازهای اساسی کشور خود را تامین کنیم.
امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باید بطور کامل در کشور اجرا شود و با مفاسد اقتصادی برخورد قاطعانه صورت گیرد و در زمینه تولیدات، مسئولین با جدیت تلاش کنند.
انتهای پیام

captcha