فروکش غم سیلاب با همت جوانان عاشق وطن
کد خبر: 3804115
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

فروکش غم سیلاب با همت جوانان عاشق وطن

گروه اجتماعی ــ امروز روح جوانمردی و حس نوع‎دوستی و خروش همت والای جوانان عاشق این مرز و بوم در مناطق آشفته به غم سیلاب آلام این غم را تا حدی فرونشانده تا مردم تجارب تلخ را تاب آورند، آنان که شادی‌هایشان با غم سیلاب در هم گره خورده و طومار زندگیشان در هم پیچیده است.

وطنم ناملایمات بسیاری به خود دیده است و سختی‌هایی را تجربه کرده که تنها می‌توان گفت باید دلی همچون شیر داشت تا این تجارب تلخ را تاب آورد و یکی از این تجارب تلخ را وطن در ابتدای سال تجربه کرد و هنگامه شادی مردم سرزمینم با بلایی غمبار به سرگردانی و سرخوردگی مبدل گشت.
هیولایی طومار زندگی هم وطنانم را با غم درهم پیچید، از شمال و گلستان تا لرستان و خوزستان همه را در بر گرفت و ضربه‌ای هولناک را به یکباره وارد آورد و بسیاری از هموطنانمان را بی‌خانمان و آواره و سرگردان کرد اما اینک بعد از آن ماجرای تلخ می‌خواهیم از همت جوانانی بگوییم که با نیروی عشق به وطن و خدمت به هموطن در مناطقی چون پلدختر حضور یافته‌اند و با همتی جهادی آمده‌اند تا غم سیلاب را فروبنشانند.
در این میان همت جوانان خادمیار رضوی که با تمام توان پای کار آمدند در مناطق سیل‌زده پلدختر جلوه‌ای دارد.

فروکش غم سیلاب با همت جوانان عاشق به وطن
سلمان یاوری، خادم فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس کرمانشاه با تشریح برخی از اقدامات انجام شده در این مناطق در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: با حضور و مشارکت جهادی هیئت‌ها، مساجد، تکایا، مؤسسات فرهنگی و حسینیه‌ها تحت پویش «کنارتم همسایه» بر آن شدیم تا شرایطی را فراهم آوریم تا مردم بتوانند به زندگی روزانه بازگردند.
وی افزود: خدمات ارائه شده آستان قدس کرمانشاه به مردم سیل‌زده پلدختر از طریق پویش «کنارتم همسایه» بوده و بر این اساس مردم سیل‌زده زیر چتر حمایتی آستان قدس رضوی قرار گرفتند.
یاوری تصریح کرد: همه دست به دست هم داده‌اند تا بتوانند قدمی برای همسایگان دیرین خود بردارند و در رفع مشکلات و عبور از شرایط بحرانی دوشادوش مردم غیور لرستان بمانند.

فروکش غم سیلاب با همت جوانان عاشق به وطن
حادثه تأثر برانگیز سیل در برخی از استان‌های کشور که خاطره‌ای تلخ را در بایگانی ذهن هر ایرانی به جا نهاد اینک با خروش همت و تلاش جوانان عاشق به ویژه خادمیاران رضوی که با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در کمک به سیل‌زدگان برای کمک پیشقدم بودند با همتی جهادی جلوه‌ای دیگر یافته و آنان آمده‌اند تا غم سیلاب را فروبنشانند.

فروکش غم سیلاب با همت جوانان عاشق به وطن

فروکش غم سیلاب با همت جوانان عاشق به وطن
بهناز لیلیان

captcha