ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ پاسدار حریم امامت و ولایت
کد خبر: 3804265
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ پاسدار حریم امامت و ولایت

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا با تأکید بر اینکه در مجموعه جمهوری اسلامی، همه پاسدار حریم امامت و ولایت هستیم، گفت: هرکجا بعد از پیروزی انقلاب، بحرانی بوجود آمده، قطعاً صدای همرزمان ارتش به گوش کسانی که به دنبال امداد بوده‌اند، رسیده است و نقش بی‌بدیلی را در امدادرسانی با تمام تجهیزات و امکانات داشته‌اند.

ارتش جمهوری اسلامی؛ پاسدار حریم امامت و ولایت

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا، صبح امروز، ۲۷ فروردین ماه، در نشست خبری مطبوعاتی گرامیداشت ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارومیه، اظهار کرد: ارتش، در تولید امنیت پایدار و در تمامی عرصه‌ها، در حفظ نظام و انقلاب موثر بوده است.
وی ادامه داد: نقش ارتش، بسیار ویژه بوده و پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که ارتش تولد تازه‌ای یافت و از ارتش مأموریت‌مدار، به ارتشی با مکتب الهی و جهادی در اختیار نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت.
حاجیلو افزود: ارتش، همواره به‌عنوان دژ مستحکمی در برابر تهدیدات دشمنان بوده و بعد از پیروزی انقلاب، نیروی مسلحی غیر از ارتش وجود نداشت و بخش عمده پیروزی انقلاب، به‌عهده ارتش بوده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ کشور توان خود را روی هم گذاشتند تا عنصر نامطلوب داعش را تولید و سازماندهی نمایند، تصریح کرد: از منابع اقتصادی بسیاری از کشورهای اسلامی استفاده نمودند تا علیه اسلام قیام کنند و امروز شاهد بودیم که با توان نیروهای مسلح، طومار داعش درهم پیچیده شده و هزینه دلارها و لشکرکشی‌ها و هزینه ۷ تریلیون دلاری به باد رفت.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا خاطرنشان کرد: اگر اراده جمهوری اسلامی نباشد، هیچ اتفاق خاصی در منطقه رخ نخواهد داد، در ارتش جمهوری اسلامی، ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری وجود داشته و یک شاخص و معیار این بوده که هر قلم و حرکتی که منجر به تقویت نظام شود و خروجی آن خشم و عصبانیت آمریکا باشد، قطعا آن حرکت مورد رضایت خداوند خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه در مجموعه جمهوری اسلامی، همه پاسدار حریم امامت و ولایت هستیم، یادآور شد: هرکجا بعد از پیروزی انقلاب، بحرانی بوجود آمده، قطعا صدای همرزمان ارتش به گوش کسانی که به دنبال امداد بوده اند، رسیده است و نقش بی‌بدیلی را در امدادرسانی با تمام تجهیزات و امکانات داشته‌اند.
حاجیلو گفت: امروز نیز با عنایت پروردگار، بخش قابل توجهی از توان دفاعی نظام، مختص ارتش جمهوری اسلامی است.
انتهای پیام

captcha