اعزام ۵۴ زائر از محل موقوفات خوی به عتبات عالیات
کد خبر: 3805414
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

اعزام ۵۴ زائر از محل موقوفات خوی به عتبات عالیات

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از اعزام ۵۴ زائر نوبت اولی از محل موقوفات این استان و شهرستان خوی به کربلای معلی خبر داد.

اعزام ۵۴ زائر از محل موقوفات آذربایجان غربی به کربلای معلی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوود میرزائی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: ۵۴ زائر نوبت اولی از محل موقوفات این استان به کربلای معلی اعزام شده‌اند.
وی ادامه داد: در راستای عمل امینانه به نیات واقفان با موضوع سفر به عتبات عالیات، به‌همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی، ۵۴ زائر بار اولی به ‌صورت رایگان به عتبات عالیات مشرف شدند.
وی افزود: این کاروان، نخستین کاروانی است که در سال جاری به کربلای معلی اعزام شد و تمامی هزینه‌های این طرح از محل نیات موقوفات مرتبط و منطبق اوقاف و امور خیریه خوی تأمین شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی هدف از اجرای این امر فرهنگی را، ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و موقوفات بیان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای صحیح این کار خیر، گام مهمی در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در این استان برداریم.
گفتنی است، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طرحی را با عنوان «زائران حسینی» از محل موقوفات منطبق اجرا می‌کند که در قالب آن، افرادی که تاکنون به زیارت کربلای معلی مشرف نشده باشند و شرایط لازم مطابق با نیت واقف را داشته باشند، به صورت رایگان به کربلای معلی اعزام می‌کند.
انتهای پیام

captcha