سپاه پاسداران؛ ضامن امنیت سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی
کد خبر: 3806004
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

سپاه پاسداران؛ ضامن امنیت سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه امنیت آذربایجان غربی از امنیت تهران مهم‌تر است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، امنیت سرمایه‌گذاری را در آذربایجان غربی تامین نموده است.

سپاه پاسداران؛ ضامن امنیت سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۳ اردیبهشت ماه، در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ماکو، اظهار کرد: پاسدار و سپاهی از دل مردم و برای مردم است.
وی با اشاره به تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران از سوی رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: ترامپ باعث شد کسانی که سپاه پاسداران را هم نمی‌شناختند، با آن آشنا شده و به تحقیق آن پرداختند که واقعیت را درک کردند.
شهسواری با اشاره به حادثه سیل در برخی استان‌های کشور افزود: در حادثه سیل اخیر دنبال مقصر نباشیم، حضور مردم و نیروهای مسلح در کنار هم حماسه‌ای عظیم را رقم زد.
وی با تاکید بر اینکه امنیت آذربایجان غربی از امنیت تهران مهم‌تر است، خاطرنشان کرد: سپاه، امنیت سرمایه‌گذاری را در آذربایجان غربی تامین نموده است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آذربایجان، امروز از امنیت بسیار بالایی برخوردار است تاکید کرد: امنیت از بهداشت هم مهمتر بوده و از اولویت اول برخوردار است.
انتهای پیام

captcha