میم مثل مدرسه
کد خبر: 3810263
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

میم مثل مدرسه

گروه فعالیت‌های جهادی ــ قرارگاه مردمی و جهادی آماج با راه اندازی پویش ملی #میم ـ مثل ـ مدرسه... نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی، غیرنقدی و اقلام آموزشی برای مدارس و دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده اقدام می‌کند.

میم مثل مدرسهبه گزارش ایکنا؛ پویش ملی میم مثل مدرسه، ویژه کمک‌رسانی به مدارس و دانش‌آموزان استان‌های سیل‌زده گلستان، لرستان و خوزستان به جمع‌آوری کمک‌های نقدی، غیرنقدی و اقلام ضروری آموزشی اقدام می‌کند.

این پویش به همت قرارگاه جهادی و مردمی اجتماعی آماج از اکنون تا مهرماه، زمان بازگشایی مدارس در مناطق سیل‌‌زده به کمک‌رسانی می‌پردازد و اقلامی همچون نیمکت، تخته، فرش و موکت، لوازم‌التحریر، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، کیف و کفش، اقلام ورزشی و اسباب‌بای‌های فکری در اختیار دانش‌آموزان و مدارس قرار می‌دهد.

همچنین گروه‌های داوطلب معلمان، مربیان، مشاوران و کارشناسان بهداشت، ورزش و سرگرمی که تمایل به فعالیت حضوری در مناطق سیل‌زده دارند، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این پویش اقدام کنند.

بنابر این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 5029387010010491 و به نام مؤسسه بین‌المللی دیدبان عدالت، پرداخت و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با شماره 02133322130 تماس بگیرند.

ماه مبارک رمضان، فرصت خوبی است برای آنانی که می‌خواهند اجر بندگی و روزه‌داری خود را با احساس مسئولیت اجتماعی و کمک‌رسانی به نیازمندان، دوچندان کنند و قدم در وادی فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه بگذارند.

انتهای پیام

captcha