تقوا را در انتخاب مسئولان مدنظر قرار دهیم
کد خبر: 3812317
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

تقوا را در انتخاب مسئولان مدنظر قرار دهیم

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید تقوا را در انتخاب مسئولان مدنظر قرار دهیم، گفت: اگر مسئولان بی‌تقوایی کنند، یک ملت و جامعه را تا مرز نابودی پیش می‌برند.

تقوا را در انتخاب مسئولان مدنظر قرار دهیم

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲۷ اردیبهشت ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: ۱۰ روز از ماه مبارک رمضان گذشت و سعی کنیم روزهای باقی‌مانده از این ماه را درک کنیم تا بتوانیم بهترین استفاده را ببریم، چرا که این ماه فرصت مغتنمی برای آمرزش گناهان در درگاه خداوند است.
وی با اشاره به اینکه به سالگرد رحلت عالم مجاهد حجت‌الاسلام حسنی نزدیک می‌شویم، خاطرنشان کرد: بر همه وظیفه است تا به جهت قدردانی از این عالم که بر گردن ما حق دارند، در مراسم سالگرد وی شرکت کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی افزود: ستاد دیه به‌منظور اینکه مقدمات آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کند، تشکیل شده و به همین دلیل واجب است تا خیرین در این ستاد حضور یابند و به این زندانیان کمک کنند.
وی تصریح کرد: رمضان به خاطر این است که متقی شویم، به همین دلیل تقوا برای مسئولان در بالاترین درجه است، چرا که سرنوشت یک ملت در دست مسئولان و مدیران‌جامعه است و اگر بی‌تقوایی کنند، یک ملت و جامعه را تا مرز نابودی پیش می‌برند و از این رو باید تقوا و خداترسی را در انتخاب مسئولان مدنظر قرار دهیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی یادآور شد: به مسئله تولید باید اهمیت فراوانی داده شود و پیچ و خم‌های اداری که سد راهی برای تولیدکنندگان است، کم‌تر شود تا بتوانیم با تولیدات روزافزون تولیدکنندگان شاهد شکوفایی اقتصاد کشور و استان باشیم.
وی تاکید کرد: مسئولان و متولیان امور اقتصادی باید در برابر قاچاق و احتکار که سبب بوجود آمدن مشکلات معیشتی و اقتصادی می‌شود، ایستادگی و مقابله کنند، با پیدا کردن حلقه‌های مفقوده اقتصادی میتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی که در جامعه وجود دارد، را برطرف کنیم.
انتهای پیام

captcha