برگزاری مراسم شب‌های قدر در بقاع متبرکه آذربایجان غربی
کد خبر: 3813059
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

برگزاری مراسم شب‌های قدر در بقاع متبرکه آذربایجان غربی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری مراسم شب‌های قدر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: دو مفسر اعزامی از قم نیز در ارومیه و خوی حضور خواهند یافت.

برگزاری مراسم شب‌های قدر در بقاع متبرکه آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوود میرزایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اظهار کرد: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در محل امامزاده غریب‌حسن ارومیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهند کرد.
وی ادامه داد: همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز در محل امامزاده سیدبهلول شهرستان خوی سخنرانی می‌کنند.
میرزایی با اشاره به اینکه امسال دو مفسر از قم به استان اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: مفسر اعلائی در ارومیه و مفسر مسیبی در خوی حضور دارند که در شب‌های قدر نیز سخنرانی خواهند داشت و همچنین ۱۶ ماه مبلغ اعزامی از قم در محل خیمه‌های معرفت در امامزادگان استان حضور دارند.
وی یادآور شد: از نخستین روز ماه مبارک رمضان تاکنون روزانه بیش از ۶۰۰ پرس غذا در محل مجتمع نان شب به ارومیه بین روزه‌داران و به‌ویژه نیازمندان توزیع شده است که این میزان در شب‌های قدر به روزانه ۳ هزار غذا افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام

captcha