نسل امروز به توصیف عقلانی از جنگ نیاز دارد
کد خبر: 3813816
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

نسل امروز به توصیف عقلانی از جنگ نیاز دارد

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی با بیان اینکه نسل جدید، جنگ را ندیده و نیاز به توصیفی عقلانی از جنگ دارد، گفت: ما باید قضاوتی صحیح از جنگ و وقایع آن دوران را برای نسل کنونی ارائه دهیم.

نسل کنونی به توصیف عقلانی از جنگ نیاز دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهرزاد صدقیانی، رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱ خردادماه در اولین نشست تخصصی بازخوانی کارکرد رسانه‌ها در دفاع مقدس و مقاومت، اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در پوشش خبری و به تصویر کشیدن فتوحات رزمندگان موجب شده بود تا تمامی اتفاقات جنگ به درون منازل آحاد مردم راه یابد.
وی ادامه داد: تلاش بی‌وقفه رسانه برای نهادینه کردن راهبردهای جنگ بسیار باارزش بود و پوشش خبری کاروان‌های اعزام نیرو و تدارکاتی هر یک بخشی از فعالیت‌های درخشان رسانه‌ها در زمان دفاع مقدس بوده است.
صدقیانی با اشاره به اینکه نقش مطبوعات در دفاع مقدس در حفظ روحیه امید و نشاط، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و افشای ترفندهای تبلیغاتی دشمن از طریق واکنش‌های به‌موقع افتخارآمیز بود، خاطرنشان کرد: نقطه مقابل رسانه‌های ایرانی نیز رسانه‌های بیگانه بودند که در جهت تضعیف افکار عمومی تلاش می‌کردند و ما امروز با دو اصل تحریف و فراموشی مواجه هستیم و باید بدانیم چگونه برنامه‌ریزی کنیم تا رسانه‌ها در راه این دو اصل قدم بردارند.
وی تأکید کرد: نسل جدید، جنگ را ندیده و نیاز به توصیفی عقلانی از جنگ دارد و ما باید قضاوتی صحیح از جنگ و وقایع آن دوران را برای نسل کنونی ارائه دهیم.
انتهای پیام

captcha