ایستادگی در برابر تحریم، مدیریت جهادی مسئولان را می‌طلبد
کد خبر: 3814012
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

ایستادگی در برابر تحریم، مدیریت جهادی مسئولان را می‌طلبد

گروه اجتماعی - مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه ایستادگی در برابر فشار و تحریم دشمن، مدیریت جهادی مسئولان و همت والای مردم را می‌طلبد، گفت: مقاومت و ایستادگی تنها راه‌حل برون‌رفت از مشکلات است که باید موردتوجه قرار گیرد.

ایستادگی در برابر تحریم، مدیریت جهادی مسئولان را می‌طلبد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا میرزایی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۱ خرداد ماه، در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد، با اشاره به مشکلات فعلی کشور گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، مقاومت و ایستادگی تنها راه‌حل برون‌رفت از مشکلات است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: دشمنانی که همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دنبال از بین‌بردن نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، امروز بیش از هر زمان دیگری با اعمال فشار و تحریم‌های ظالمانه، اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند که ایستادگی در برابر این امر، مدیریت جهادی مسئولان و همت والای مردم را می‌طلبد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان ‌غربی تصریح کرد: اگر عقب‌نشینی کرده و به فکر سازش و مذاکره با دشمنان باشیم، هیچ دستاوردی عاید کشور نمی‌شود، چراکه نمونه این امر را سال‌های گذشته دیده‌ایم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزایی با بیان اینکه در قرآن کریم همواره مورد تأکید قرار گرفته که پیروزی قطعی از آن خداوند و فرستادگان او است، خاطرنشان کرد: مردم ما با تکیه بر نگاه توحیدی و اطاعت از ولی فقیه، مشکلات را با اقتدار پشت‌سر گذاشته‌اند و نمونه آن پیروزی در جنگ تحمیلی هشت ساله دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر است.
وی با بیان اینکه باید از تجارب گذشته برای موفقیت در آینده استفاده کنیم، اظهار کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر از چنگال نیروهای بعثی صدام برای نسل‌های آینده، درس‌آموز و عبرت‌انگیز است و با برگزاری چنین یادواره‌هایی می‌توان تجارب گذشته را برای نسل جدید و دانشجویان تبیین کرد.
انتهای پیام

captcha