برگزاری طرح سراج منیر در ۱۰ کانون مسجد آذربایجان غربی
کد خبر: 3815038
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

برگزاری طرح سراج منیر در ۱۰ کانون مسجد آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان غربی از برگزاری طرح سراج منیر، پرده‌خوانی قرآنی در ۱۰ کانون استان خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۰ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری طرح سراج منیر در ۱۰ کانون مسجد آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از برگزاری طرح سراج منیر، پرده‌خوانی قرآنی در ۱۰ کانون استان خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۰ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و مباحثی همچون نماز، قرآن، معارف دین و عقاید و احکام در این طرح اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: طرح آینده‌پژوهی و مهندسی فرهنگی مهدویت نیز در ۵ کانون استان از جمله یک کانون در ارومیه، دو کانون در نقده و دو کانون در شهرستان میاندوآب درحال برگزاری است.
بیگی با اشاره به برگزاری طرح نقش زن مسلمان در اقتصاد و فرهنگ و جامعه و طرح مشکلات در رابطه با آسیب‌های اجتماعی و تربیت فرزند نیز به‌همت کانون صیاد شیرازی نقده برگزار شد، تصریح کرد: در هر کدام از این طرح‌ها نیز بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کرده بودند.
وی با اشاره به اینکه طرح راهبران اندیشه نیز با موضوع تبیین گام دوم انقلاب و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در بیش از ۲۰ کانون اجرا شد، خاطرنشان کرد: همزمان با ۱۳ خرداد طرح مسابقه آفتاب انقلاب به میزبانی کانون رئوفه در مسجد جامع روستای حیدرلوی‌بیگلر ارومیه در رابطه با امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha