اولین جشنواره قرآنی منطقه آزاد ماکو برگزار شد
کد خبر: 3815706
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

اولین جشنواره قرآنی منطقه آزاد ماکو برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو از برگزاری اولین جشنواره قرآنی منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: بیش از ۹۰۰ نفر از کشورهای ترکیه، آذربایجان و ایران در این جشنواره شرکت کردند.

اولین جشنواره قرآنی منطقه آزاد ماکو برگزار شد

اسماعیل اسکندرزاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره قرآنی منطقه آزاد ماکو اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش برادران و خواهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره در بخش‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء و کل قرآن کریم شرکت می‌کنند و این جشنواره امروز با حضور قاریان از کشورهای ترکیه و آذربایجان، ایران منطقه آزاد ماکو درحال برگزاری است.
اسماعیل‌زاده با بیان اینکه زمان ثبت‌نام شرکت در این مسابقات، اردیبهشت ماه سال جاری بود، خاطرنشان کرد: این جشنواره امروز به‌همت دبیرخانه اداره اوقاف و امور خیریه ماکو و به‌صورت مشارکتی با منطقه آزاد ماکو برگزار شد.
وی تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور استاد بین‌المللی محمدرضا پورزرگری از دیگر برنامه‌های این جشنواره به‌شمار می‌رود و همچنین بیش از ۹۰۰ نفر در بخشهای مختلف این جشنواره شامل کتابخوانی، شعر، حفظ و قرائت شرکت کردند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو یادآور شد: ۴۲ نفر در بخش قرائت و حفظ این جشنواره شرکت کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha