«معامله قرن» نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را نجات دهد
کد خبر: 3816089
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

«معامله قرن» نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را نجات دهد

گروه سیاست و اقتصاد - امام‌جمعه قزوین گفت: موضوع «معامله قرن» در حقیقت داربستی برای ساختمان کلنگی و در حال فروپاشی رژیم صهیونیستی است تا این ساختمان فرسوده چند روزی بیشتر پابرجا باقی بماند اما به‌طورقطع این ساختمان فرسوده همراه با داربست خود فرو خواهد ریخت.

«معامله قرن» نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را نجات دهد

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در خطبه‌های آخرین نماز جمعه رمضان ۹۸ که مصادف با روز جهانی قدس بود، اظهار کرد: در حال حاضر می‌توان با همه وجود شدت دشمنی یهودیان صهیونیست را حس کرد.
وی افزود: باید خشم و نفرت خود را در آیین‌های مختلف از جمله راهپیمایی روز قدس اعلام کنیم و به پایان موجودیت آن‌ها یقین داشته باشیم.
آیت‌الله عابدینی با اشاره به آیات قرآن کریم در بیان ویژگی‌های یهودیان صهیونیست، تصریح کرد: خیانت و طمع در کنار عدم مقید بودن به میثاق و عهد، قساوت و ناجوانمردی در وجود آن‌ها، تفرقه‌افکنی بین جوامع، محاصره اقتصادی و آواره کردن ملت‌ها و تحریف امور به نفع خود تمامی وجود یهودیان صهیونیست را در برگرفته و این موضوع در قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع) بارها آمده است.
وی ادامه داد: برخی از دولت‌ها در راستای اهداف صهیونیست‌ها حرکت می‌کنند اما ملت‌ها همراه دولت‌های خائن خود نیستند و توطئه‌های آن‌ها علیه مظلومان نیز به‌جایی نخواهد رسید.
امام‌جمعه قزوین با اشاره به طرح صهیونیستی- آمریکایی «معامله قرن» یادآور شد: موضوع معامله قرن در حقیقت داربستی برای ساختمان کلنگی و در حال فروپاشی رژیم صهیونیستی است تا این ساختمان فرسوده چند روزی بیشتر پابرجا باقی بماند اما به‌طورقطع این ساختمان فرسوده همراه با داربست خود فرو خواهد پاشید.
وی عنوان کرد: اگر نگاهی به هر چه دشمن در عالم داریم، داشته باشیم می‌بینیم محور و مرکزیت آن صهیونیست‌ها هستند و حتی آمریکایی‌ها هم خط و منش سیاسی خود را از آن‌ها می‌گیرند.
آيت‌الله عابدينی تأکید کرد: توطئه‌های دشمنان در سایه ایستادگی ملت راه به‌جایی نخواهد برد و از خداوند استقامت و عزم مسلمانان جهان را در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی خواستاریم.

انتهای پيام

captcha