شیوه‌های جدید برای جذب جوانان به مراکز قرآنی ارائه شود
کد خبر: 3818410
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

شیوه‌های جدید برای جذب جوانان به مراکز قرآنی ارائه شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر شورای هیئت‌های مذهبی ارومیه با اشاره به اینکه شیوه‌های آموزش قرآن در کشور قدیمی و فرسوده شده است، گفت: امروز شیوه‌های جدید و جذابی برای جذب جوانان به مراکز قرآنی نیاز است.

نیاز به شیوه‌های جدید آموزش قرآن در کشور

بهروز علیزاده، سرپرست شورای هیئت‌های مذهبی ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه شیوه‌های آموزش قرآن در کشور قدیمی و فرسوده شده است، اظهار کرد: امروز شیوه‌های جدید و جذابی برای جذب جوانان به مراکز قرآنی نیاز است.
وی بر لزوم تحول در فعالیت‌های قرآنی استان تأکید کرد و ادامه داد: تلاوت قرآن تا زمانی از اجر و ثواب برخوردار است که صرفا به روخوانی قرآن بسنده نکنیم و تلاوت قرآن باید به‌نحوی باشد که اثرات آن در جامعه به‌وضوح مشاهده شود.
علیزاده با تأکید بر اینکه اگر تلاوت قرآن به تغییر رفتار در فرد و جامعه منتهی نشود، هیچ فایده‌ای دربر نخواهد داشت، تصریح کرد: خروجی تمامی فعالیت‌های قرآنی، باید تربیت افرادی باشد که قرآن در رفتار و کردار آنان تغییر ایجاد کرده و خواهند توانست این تغییر را در جامعه پیاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه استان از ظرفیت عظیمی در تربیت فعالان قرآنی برخوردار است، یادآور شد: تمامی قرآن‌ها در مؤسسات و مساجد استان باید از داخل کتابخانه‌ها بیرون آورده شوند تا استان به محلی برای فعالیت‌های قرآنی برتر در کشور تبدیل شود.
انتهای پیام

captcha