خادم‌یاری رضوی؛ کمک به مردم بدون درنظر داشتن زمان و مکان
کد خبر: 3818812
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

خادم‌یاری رضوی؛ کمک به مردم بدون درنظر داشتن زمان و مکان

گروه اجتماعی ــ معاون خادم‌یاری و محرومیت‌زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه موضوع خادم‌یاری طی سالیان متمادی به‌معنی شیفت و خدمت به زائران و مردم در حرم رضوی مطرح بود، گفت: خادم‌یاری، خدمت به عموم مردم بدون درنظر داشتن شرایط خاص و بدون توجه به زمان و مکان است.

خادم‌یاری؛ کمک به عموم مردم بدون درنظر داشتن زمان و مکان

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی خلیلی، معاون خادم‌یاری و محرومیت‌زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲۲ خرداد ماه، در همایش بانوان خادمیار در استان، اظهار کرد: گزارش‌نویسی فعالیت‌های انجام‌گرفته توسط خادمیاران، امتیازی مثبت در عرصه‌های خدمتی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به موضوع خادم‌یاری در سال‌های گذشته تصریح کرد: موضوع خادم‌یاری طی سالیان متمادی به معنی شیفت و خدمت به زائران و مردم در حرم مطهر رضوی مطرح بود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خلیلی ادامه داد: اکنون در بحث خادمی و خادم‌یاری، خدمت به محرومین در محل زندگی به نام امام رضا(ع) که خود نوعی کمک به عموم مردم را بدون درنظر داشتن شرایط خاص و بدون توجه به زمان و مکان است، را میسر ساخته است.
معاون خادم‌یاری و محرومیت‌زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان غربی در ادامه بر لزوم تکمیل گزارش‌نویسی و ثبت آن در پرتال شخصی خادم‌یاران جهت تأیید توسط مسئول مربوطه پرداخت تاکید کرد.
انتهای پیام

captcha