رسانه‌ها هدایت افکار عمومی را برعهده بگیرند
کد خبر: 3821690
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

رسانه‌ها هدایت افکار عمومی را برعهده بگیرند

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن با تمام هجمه‌ها بر ایجاد یاس و ناامیدی در کشور تلاش می‌کند و جنگ نرم تمام عیاری را به‌راه انداخته، رسانه‌ها باید بتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند تا اثرگذار بوده و هدایت افکار عمومی را برعهده گیرند.

رسانه‌ها هدایت افکار عمومی را برعهده بگیرند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، امید سیاح، رئیس گروه رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲ تیر ماه، در دومین نشست فصلی بسیج و رسانه در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: وضعیت نامناسب اقتصادی کشور بر رسانه‌ها نیز سایه افکنده و متاسفانه امروز رسانه‌ها با بحران مالی گریبان‌گیر هستند.
وی افزود: با توجه به حذف یارانه رسانه‌ها، باید حمایت‌های استانی از رسانه‌ها موردتوجه قرار گیرد که امیدواریم با همکاری مدیران، آذربایجان غربی به‌عنوان الگوی حمایت استانی از رسانه‌ها در کشور مطرح شود.
سیاح ادامه داد: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به مردم، نظارت بر عملکرد مسئولان و نقد کاستی‌ها و پرداختن به نقاط قوت می‌توانند در تحقق گام دوم انقلاب قدم بردارند.
وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن با تمام هجمه‌ها بر ایجاد یاس و ناامیدی در کشور تلاش می‌کند و جنگ نرم تمام عیاری را به‌راه انداخته، رسانه‌ها باید بتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند تا اثرگذار بوده و هدایت افکار عمومی را برعهده گیرند.
انتهای پیام

captcha