دستیابی به اقتصاد پویا در سایه گذر از تحریم‌ها
کد خبر: 3821735
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

دستیابی به اقتصاد پویا در سایه گذر از تحریم‌ها

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه انسان همواره از سختی‌ها به رفاه و آسایش می‌رسد، تصریح کرد: تجربه انقلاب اسلامی نیز این مهم را به‌وضوح نشان داده است و ما تحریم را یکی از برکات می‌دانیم که از سختی‌ها عبور کرده و به اقتصاد پویا دست یابیم.

دستیابی به اقتصاد پویا در سایه گذر از تحریم‌ها

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲ تیر ماه، در دومین نشست فصلی بسیج و رسانه در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: در عرصه رسانه گام‌های خوبی برداشته و مسیرهای رفته را طی کرده‌ایم که بسیار ارزشمند بوده‌اند، ولی راه‌های طی‌نشده همچنان پیش‌رو قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه اهالی رسانه باید در راستای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند، ادامه داد: امروز ایجاد یاس و ناامیدی در تمامی عرصه‌ها مدنظر دشمن بوده و نیروهای انقلابی نیز به‌دنبال ایجاد امید، رشد، روحیه، ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلات و رفع موانع در کشور هستند.
شهسواری افزود: از اثرگذارترین نقش‌های رسانه، می‌توان در هشت سال دفاع مقدس نام برد و امروز ما اقیانوس عظیمی از تلاش‌های رزمندگانی که یا به تصویر کشیده شده یا نگاشته شده را در اختیار نسل جدید قرار داده‌ایم و آئینه تمام‌نمای تلاش رسانه‌ها را در انقلاب اسلامی می‌بینیم.
وی یادآور شد: متاسفانه نتوانسته‌ایم رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی ایجاد کنیم و در گام دوم انقلاب باید نسبت به آن توجه داشته باشیم و باید پیام‌رسان نسل ماندگار و ارزشمند جامعه باشیم.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه انسان همواره از سختی‌ها به رفاه و آسایش می‌رسد، خاطرنشان کرد: تجربه انقلاب اسلامی نیز این مهم را به‌وضوح نشان داده است و ما تحریم را یکی از برکات می‌دانیم که از سختی‌ها عبور کرده و به اقتصاد پویا دست یابیم.
انتهای پیام

captcha