اقدامات قانونی در برخورد با بدحجابی صورت گیرد
کد خبر: 3821740
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

اقدامات قانونی در برخورد با بدحجابی صورت گیرد

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسئله بدحجابی گفت: مسئله بدحجابی یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم در کشور بوده و متأسفانه اقدامات مسئولان فرهنگی جامعه پاسخ‌گوی حل این مشکل نیست، بنابراین برای رفع این مشکل باید اقدامات عملی و قانونی صورت گیرد.

اقدامات قانونی در برخورد با بدحجابی صورت گیرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز، ۲ تیرماه در همایش مشترک گرامیداشت هفته قوه قضائیه، دادگستری و شورای حل اختلاف، اظهار کرد: آیت‌الله بهشتی برای تثبیت و توسعه انقلاب اقدامات مهمی انجام دادند و در راه حق و عدالت‌خواهی به شهادت رسیدند و مسئولان جدید قوه قضائیه کشور باید در توسعه عدالت و احقاق حق مردم بیش از گذشته گام بردارند.
وی تصریح کرد: قوه قضائیه کشور باید از تجارب کشورهای دیگر در امر قضاوت استفاده نماید و با توجه به اینکه آذربایجان غربی یک استان مرزی بوده، نیاز است با صلاح‌دید روسای بالادستی، دستگاه قضایی استان با کشورهای همسایه مراودات قضایی داشته باشد.
دیرباز با اشاره به مسئله بدحجابی ادامه داد: مسئله بدحجابی یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم در کشور بوده و متأسفانه اقدامات مسئولین فرهنگی جامعه پاسخ‌گوی حل این مشکل نیست، بنابراین برای رفع این مشکل باید اقدامات عملی و قانونی صورت گیرد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انهدام پهباد آمریکا توسط سپاه پاسداران افزود: با وجود مشکلات اقتصادی در داخل کشور، ملت ایران با رهبری هوشمندانه و زیرکانه مقام معظم رهبری بیش از گذشته در مقابل گستاخی‌ها و تجاوزات استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد.
وی ادامه داد: قوه قضائیه کشور یکی از جلوه‌گاه‌های وحدت حوزه و دانشگاه به‌شمار می‌رود.
انتهای پیام

captcha