شرکت بیش از ۴۰ هزار نفر در جمع‌خوانی قرآن در آذربایجان غربی
کد خبر: 3822082
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
در رمضان ۹۸ صورت گرفت؛

شرکت بیش از ۴۰ هزار نفر در جمع‌خوانی قرآن در آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ هزار نفر در سراسر استان در طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان شرکت کردند، گفت: سال گذشته نیز ۷ هزار نفر در دوره‌های آموزش روان‌خوانی شرکت کردند.

شرکت بیش از ۴۰ هزار نفر در جمع‌خوانی قرآن در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، صبح امروز، ۳ تیر ماه، در نشست هم‌اندیشی و خبری، اظهار کرد: هرچه ارتباط با رسانه‌ها بیشتر باشد، بسیاری از فعالیت‌های دینی نیز آسان‌تر خواهد شد، سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی در ۱ تیر اهدافی داشت که در طول چهل سال با وجود تمامی امکانات کم، بسیار مردمی عمل کرده است.
وی ادامه داد: در هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی - تبلیغی و موسسات قرآنی هرجا که مردم جمع می‌شوند، ما وظیفه می‌دانیم تا نسبت به اعزام مبلغان و روحانیان اقدام کنیم، هدف ما این است که نوع نگاه رسانه‌ها به تبلیغات اسلامی مشخص شود و اینکه انتظار رسانه‌ها از سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک سازمان دینی چه میزان است.
داداش‌زاده با اشاره به اینکه رسانه‌ها در میان مردم هستند و نوع نگاه آنها از دید مردم می‌تواند در رفع مشکلات سازمان تبلیغات اسلامی بسیار تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: باید تعامل دوسویه میان تبلیغات اسلامی با رسانه‌ها برقرار شود و نتیجه آن را نیز در میزان رضایت مردم مشاهده کنیم، در هر مناسبت که حاکمیتی وارد شده‌ایم، با مشکل برخورد کرده‌ایم و حاکمیت نمی‌تواند با امکانات خوب برنامه‌های مناسبی اجرا کند.
وی با بیان اینکه ۲۳۰ پایگاه بوستان معرفت در تابستان در اجرای طرح اوقات فراغت فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: مسائل فرهنگی کشور باید پیوست اقتصادی داشته باشند و بیش از ۴۰ هزار نفر در سراسر استان در طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان شرکت کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: طی سال گذشته نیز ۱۵ کارگاه سبک زندگی قرآنی برگزار شد و ۷ هزار نفر نیز در دوره‌های آموزش روان‌خوانی شرکت کردند و همچنین در راستای تبیین جریان گام دوم انقلاب اسلامی نیز برای ۲ هزار نفر برنامه برگزار شد.
وی یادآور شد: با همکاری تبلیغات اسلامی و بنیاد برکت نیز برای ۴۳ زوج جهیزیه تدارک دیده شده است که طی هفته‌های آتی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha