جمع‌آوری ۴۴۷ میلیون تومان نذورات مردمی در ماکو
کد خبر: 3822307
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

جمع‌آوری ۴۴۷ میلیون تومان نذورات مردمی در ماکو

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد ماکو گفت: طی سه ماهه اول سال جاری ۴۴۷ میلیون تومان نذورات مردمی جمع‌آوری شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۵۶ درصدی بودیم.

جمع‌آوری ۴۴۷ میلیون تومان نذورات مردمی در ماکو

محمد محمدنژاد، رئبس کمیته امداد ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، در تشریح عملکرد این اداره در بحث احیای زکات گفت: در بحث جمع‌آوری زکات مستحبی در سه ماهه اول سال جاری حدود ۷۱ میلیون تومان به‌صورت نقدی و ۱۰۸ میلیون تومان به‌صورت کالا در شهرستان جمع‌آوری و هزینه شده است.

وی درخصوص جمع‌آوری زکات فطریه عام و کفاره غیرعام در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در این راستا نیز با همکاری مسئولان ادارات ذیربط و متولیان امر بیش از ۳۷ میلیون تومان جمع‌آوری شده بود.

رئیس کمیته امداد ماکو افزود: طی سه ماهه اول سال جاری ۴۴۷ میلیون تومان نذورات مردمی جمع‌آوری شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۵۶ درصدی بودیم.

محمدنژاد درخصوص عملکرد ستاد زکات در سال ۹۷ تصریح کرد: در سال گذشته یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شده بود و پیش‌بینی می‌شود با همکاری مضاعف مردم در سال ‌جاری به یک میلیارد و پانصد میلیون تومان برسد.
انتهای پیام

captcha