در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، کار فرهنگی بانوان مورد توجه ویژه شهرستان‌ها قرار بگیرد
کد خبر: 3824367
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱

در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، کار فرهنگی بانوان مورد توجه ویژه شهرستان‌ها قرار بگیرد

گروه اجتماعی _ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا گفت: هر چه در توان دارید برای شهرستان اندیکا تلاش کنید، توجه کنید که نباید از جهت علمی متوقف بشوید و همواره به‌دنبال به‌روزرسانی معلومات خود باشید.

در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، کار فرهنگی بانوان مورد توجه ویژه شهرستان‌ها قرار بگیرد

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیین تکریم و معارفه مدیران اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا پیش از ظهر امروز 12 تیرماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان، امام جمعه اندیکا، فرماندار اندیکا و جمعی از مسئولان برگزار شد، از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد اندرزیان تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحسان روشن‌پور به‌عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیکا معرفی شد.

حجت‌الاسلام سیداکبر موسوی، امام جمعه شهرستان اندیکا در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های آقای اندرزیان، گفت: خوشحالم از اینکه حوزه علمیه این شهرستان به بار نشسته است و امروز یکی از ثمرات این حوزه حجت‌الاسلام روشن پور بوده که اولین امام جماعت مسجد منطقه قلعه خواجه بوده و سابقه تبلیغی بسیار خوبی دارد.

موسوی گفت: مدیران استانی باید به شهرستان اندیکا نگاه ویژه داشته باشند زیرا بنا به آمار وزارت کشور محروم‌ترین شهرستان خوزستان اندیکا است.

علی خدری، فرماندار اندیکا نیز در این مراسم عنوان کرد: از نظر توسعه و زیرساخت از محروم‌ترین شهرستان‌های کشور هستیم اما از لحاظ غنای فرهنگی سطح خوبی داریم و مردم اندیکا با جان و دل شیعه و محب اهل بیت(ع) هستند.

وی افزود: سختی‌های کار فرهنگی به‌دلیل پراکندگی جغرافیایی در شهرستان اندیکا، غیرقابل انکار است اما همگی کمک می‌کنیم تا مبلغان و علما بتوانند کارها را به نحو احسن پیش ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: از سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی اندیکا می‌خواهم مساجد و جوان‌های حزب‌اللهی را دریابد و به هیئات مذهبی توجه کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: هر چه در توان دارید برای شهرستان اندیکا تلاش کنید، توجه کنید که نباید از جهت علمی متوقف بشوید و همواره به‌دنبال به‌روزرسانی معلومات خود باشید. رویکردهای مهم اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در موضوعات بیانیه گام دوم، اسلام ناب و کار فرهنگی بانوان باید مورد توجه ویژه شهرستان‌ها قرار بگیرد و بدانند که ما خادم فرهنگی مردم هستیم.

انتهای پیام

captcha