اجرای ۸۰ برنامه گروه تواشیح «طاها» در سرزمین وحی
کد خبر: 3824667
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

اجرای ۸۰ برنامه گروه تواشیح «طاها» در سرزمین وحی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مسئول گروه تواشیح طاها از اجرای ۸۰ برنامه اعم از قرائت قرآن، خواندن ادعیه، اجرای تواشیح و قرائت ‌قرآن در مکه مکرمه و مدینه منوره خبر داد.

اجرای 80 برنامه گروه تواشیح «طاها» در سرزمین وحیسید‌علی اسدی، مدیر مسئول گروه تواشیح طاها در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با اشاره به اعزام این گروه ‌به مکه مکرمه و مدینه منوره، گفت: گروه تواشیح طاها از سال 1375 توسط جمعی از دوستداران قرآن تاسیس شد و تاکنون در مراسم‌های مذهبی زیادی اجرای برنامه داشته و از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است.

وی با بیان اینکه، گروه تواشیح طاها یک گروه بین‌المللی است، افزود: این گروه تواشیح، فعالیتش را از مرحله مسابقات شهرستانی به مرحله استانی و در نهایت به مرحله کشوری ارتقا داده است.

اسدی با بیان اینکه‌ گروه تواشیح طاها در سال 94 بعد از سال‌ها فینالیست شدن موفق به کسب مقام اول در بالاترین سطح مسابقات سازمان اوقاف شد، تصریح کرد: تا‌کنون این گروه به کشورهای اسلامی همچون؛ تایلند، عراق، افغانستان و میانمار جهت تبلیغ و گسترش آیین ناب محمدی سفر کرده است.

وی با بیان اینکه، این گروه دارای هفت عضو است، افزود: مصطفی قاسمی محله کلایی، حسین ایزی، یاسر نوری، محسن باغبان، سید‌سجاد اشرفی، سید‌محمد محمدی به مدیریت بنده از اعضای گروه تواشیح طاها هستند که قریب به 20 سال فعالیت دارند.

مدیر مسئول گروه تواشیح طاها با بیان اینکه، هزینه سفر گروه تواشیح طاها از سوی سازمان اوقاف و بعثه رهبری تأمین شده است، گفت: قراراست 80 برنامه اعم از؛ قرائت قرآن، خواندن ادعیه، اجرای تواشیح و قرائت همخوانی قرآن در مکه مکرمه و مدینه منوره اجرا کنیم.

اسدی افزود: گذرنامه‌های اعضا امروز شنبه، 15 تیرماه صادر می‌شود و قرار است روز 22 تیرماه در قالب کاروان قرآنی نوراز فرودگاه مهرآباد تهران به مدینه منوره اعزام شویم.
وی با بیان اینکه، این سفر زیارتی 45 روزه است، اظهار کرد: اولین مقصد گروه تواشیح مدینه منوره و سپس مکه است و در نهایت دوباره به مدینه بازخواهیم گشت.
انتهای پیام

captcha