ضرورت تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد در جهت مبارزه با مواد مخدر
کد خبر: 3825239
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

ضرورت تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد در جهت مبارزه با مواد مخدر

گروه اجتماعی - استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تقویت سمن‌های استان در جهت مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و گفت: با آگاهی‌بخشی به مردم و تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد، می‌توان زمینه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را جامعه فراهم کرد.

ضرورت تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد در جهت مبارزه با مواد مخدر

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۶ تیر ماه، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: حضور سازمان‌های مردم‌نهاد تخصصی و مداخله‌گر در كنار دولت می‌تواند نقش موثری در كنترل و كاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه معضل اعتیاد ایفا كند.
وی با اشاره به عملکرد موفق دستگاه‌ها و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان در امر مبارزه با مواد مخدر افزود: آمار کشفیات در آذربایجان غربی، نشانگر وجود عزم و اراده جدی استان در مبارزه با مواد مخدر است.
استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت نگاه واقع‌بینانه به آمار آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد تاکید کرد و ادامه داد: با آگاهی‌بخشی به مردم و تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد، می‌توان زمینه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را جامعه فراهم کرد.
شهریاری از سفر دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در آینده نزدیک به استان خبر داد و تصریح کرد: در این سفر مهم‌ترین مسائل و مشکلات استان در زمینه مقابله با اعتیاد و نگهداری و درمان معتادین مطرح خواهد شد.
انتهای پیام

captcha