شب شعر «ملکوت هشتم» در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 3825244
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
همزمان با دهه کرامت؛

شب شعر «ملکوت هشتم» در ارومیه برگزار شد

گروه فرهنگی - همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع)، عصر امروز، ۱۶ تیر ماه، شب شعر «ملکوت هشتم» با حضور شاعران آیینی استان و کشور در محل سالن اجتماعات خانه مطبوعات آذربایجان غربی برگزار شد.

شب شعر «ملکوت هشتم» در ارومیه برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۶ تیر ماه، شب شعر «ملکوت هشتم» با حضور شاعران آیینی استان و کشور در محل سالن اجتماعات خانه مطبوعات آذربایجان غربی برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبر نوروزنژاد، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان غربی، در این مراسم اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان در حوزه فرهنگی است.
وی ادامه داد: در راستای عمل به این ماموریت ۱۲ کانون تخصصی در حوزه فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فعالیت دارد که کانون هنر، مداحان، تبلیغی و کتاب از جمله این کانون‌های فرهنگی به‌شمار می‌رود.
وی با تاکید بر اینکه تمامی این کانون‌ها در دهه کرامت درگیر برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با این ایام هستند، خاطرنشان کرد: امروز همزمان از طرف کانون هنر و کتاب در محل حوزه هنری استان نشست قصه‌گویان رضوی و در محل خانه مطبوعات استان نیز شب شعر ملکوت هشتم برگزار شد.

شب شعر «ملکوت هشتم» در ارومیه برگزار شد

گفتنی است؛ شب شعر ملکوت هشتم، با حضور قاسم صرافان، شاعر آیینی و ملی برگزار شد، از آثار او می‎‌توان به«سرنوشت»، «حیدرانه»، «مولای گندمگون»، «خط»، «از آهو تا کبوتر»، «هـ دو چشم» و «اتفاق» اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha