برگزاری جشنواره شعر ترکی و کردی رضوی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3825311
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

برگزاری جشنواره شعر ترکی و کردی رضوی در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی ــ مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره شعر ترکی و کردی رضوی در استان خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه در کانون‌های مساجد ارومیه و مهاباد برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره شعر ترکی و کردی رضوی در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، از برگزاری جشنواره شعر ترکی و کردی رضوی در استان خبر داد و اظهار کرد: این ویژه‌برنامه در کانون‌های مساجد ارومیه و مهاباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در دهه کرامت ادامه داد: مسابقه نامه‌ای به امام رضا(ع) در ۸ کانون استان، ۱۰ جشن - ۱۰ مسجد ویژه سخنرانی مبلغان و مبلغات در ۱۰ کانون مساجد استان، اعزام ۴ کاروان به مشهد مقدس ویژه کانون‌های اهل سنت نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان به‌شمار می‌روند.

بیگی با اشاره به برگزاری برنامه‌ای تحت عنوان نقش و جایگاه دختران و زنان در تحقق تمدن نوین اسلامی در کانون‌های مساجد استان یادآور شد: برگزاری حلقه‌های فرهیختگی، خدمت کریمانه در پرتو محبت کریمه اهل بیت(ع) و خدمت کریمانه و ترویج فرهنگ گره‌گشایی از جمله برنامه‌هایی است که پیش‌بینی شده تا همزمان با دهه کرامت در استان برگزار شود.

وی برگزاری جشن‌های کانونی به‌همراه اعطای هدایا به دختران باحجاب محله یا اعضا دانش‌آموز برتر محله را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد و گفت: برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد سراسر استان، از ۱۳ تیر ماه آغاز شده و تا ۲۳ تیر ماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha